Klientai įvertina patirtį
„Renmoto“ – ilgai puoselėta idėja. „Pats važinėju keturračiu. Varžybose technika gauna kur kas didesnį krūvį, tad rūpintis ja tenka dažniau ir atidžiau. Tu ir tavo motociklas esate viena komanda. Jeigu tik vienas iš jūsų bus tinkamai pasiruošęs, gero rezultato tikėtis neverta“, – sakė sportininkas. R. Jegorovo nuomone, viską išbandęs savu kailiu žinai, ką pasiūlyti klientams, garantuoji darbo kokybę, ir jie tai įvertina.
Naujas kūrinys – keturračio ir „adinočkės“ hibridas
Šio sezono startuose rokiškėnas pasirodys su nauju komandos nariu – paties perdarytu keturračiu. „Mano naujasis hibridas – tai grįžimas į praeitį. Šiandien mus supa pakankamai sudėtinga technika, prikimšta daug elektronikos. Ji pakankamai lepi ir ištikus bėdai, nėra paprasta staigiai surasti gedimą. Tam reikia laiko ir žinių. Sporte, laikas yra tavo priešas, todėl ir teko sugrįžti prie kur kas paprastesnio varianto. Perdėtas variklis – daug elementaresnis, atsparesnis krūviui, oro sąlygoms. Atsiradus gedimui tu jau žinai, ko griebtis, o ir sprendimo būdai yra paprastesni. Sportininkui nėra nieko blogiau už gedimus varžybų metu – kai jėgų ir užsidegimo nestinga, o technika „užsispiria“. Tokia situacija ir pareikalauja ieškoti kitokių, individualių problemos sprendimo būdų. Šis hibridas – puikus viso to pavyzdys“, – teigė R. Jegorovas.
Naujas sezonas – naujuose klubuose
Šiemet sportininkas atstovauja dviem motociklų sporto klubams: motokroso – „Utena Racing School.lt“, kuriame rungsis Lietuvos motokroso žvaigždė Arminas Jasikonis, ir „Crosscountry“ – „Pagiriniai“. „Džiaugiuosi naujais klubais. Vien tai, kad komandos narys yra Arminas Jasikonis – žinomas, perspektyvus sportininkas, važiuojantis aukščiausio lygio motokroso čempionatuose, yra garbė. Sukomplektuotos stiprios komandos. Tik geru žodžiu galiu paminėti ir crosscountry komandą – važiuodamas žinai, kad turi palaikymą, o esant reikalui – pagalbą“, – kalbėjo sportininkas. Pasak rokiškėno, važiavimas crosscountry varžybose – puiki ištvermės treniruotė, nes važiuojama be poilsio net 1,5 val. Pernai R. Jegorovas tapo „Crosscountry Europos taurės“ varžybų čempionu. Kaip teigia motokroso entuziastas, tai buvo viena sėkmingiausių dienų, kai visur degė žalia šviesa. „Po varžybų dėl atsiradusių pūslių, teko tvarstyti abi rankas, tačiau palyginus su emocijomis tai buvo vieni niekai“, – pridūrė pašnekovas.
Šį sezoną sportininkas jau „atidarė“ važiuodamas dviejuose „Crosscountry“ čempionato etapuose bei pirmajame Lietuvos motociklų kroso etape Vilniuje. R. Jegorovo teigimu, sekėsi gana neblogai. „Buvo įtemptas savaitgalis. Crosscountry varžybose tapau etapo nugalėtoju. Tai buvo puiki treniruotė prieš sekmadienį laukusį Lietuvos motociklų kroso čempionato startą. Ten neapseita be smulkių gedimų, kurie įtakojo rezultatus, tačiau bendroje įskaitoje likau ketvirtoje pozicijoje. Manau, kad tai visai nebloga pradžia, kai žinau, jog galiu geriau. Technikai šis savaitgalis taip pat buvo nemažas išbandymas, todėl spręsime iškilusias bėdeles. Kaip ir kiekvienas metais, stengsiuosi važiuoti pagal galimybes, siekti geriausių įmanomų rezultatų bei stabiliai pradėti ir užbaigti sezoną. Važiuojame ne tik dėl blizgančių „vazonų“, bet ir dėl žiūrovų. Kaip ir kasmet pažadame, kad netrūks gerų emocijų, benzino kvapo ir įsimintinų startų. O geriausius varžybų kadrus bei informaciją galite sekti ir matyti „Renmoto“ facebook paskyroje“, – dėstė keturračių sporto entuziastas.
Ateities planai – už serviso ribų
Kalbėdamas apie ateities planus, R. Jegorovas nenorėjo atskleisti visų kortų. „Nors gyvuojame dar neseniai, tačiau „Renmoto“ užmojai kur kas platesni, nei serviso paslaugos ir prekyba dalimis. Visi planai susiję su motociklų sporto pupuliarinimu, puoselėjimu, galų gale – vaikų ir jaunimo užimtumu. Daugelį metų besisukiodamas moto pasaulyje žinai, ko trūksta ir ką būtų galima padayti geriau, gal net sukurti. Kai yra bendraminčių, viskas tampa kur kas lengviau, tačiau nemėgstu iš anksto girtis rezultatais. Kaip žinome, viskam reikia laiko, daug juodo darbo ir nėra nieko neįmanoma“, – intrigavo rokiškėnas R. Jegorovas.