Dalyvių nuotr.

Akcentuoja tvarumą, sveikatą, skonį ir maistinę vertę

„Lašų duonos“ pardavimų vadovė Viktorija Jakubonė sako, jog jų įmonė šioje parodoje dalyvavo pirmą kartą. Ši paroda pasirinkta norint pristatyti save kaip tvarią ir inovatyvią įmonę, kuri nuolat ieško būdų ir priemonių savo veiklos efektyvumui didinti. Pagrindu prisistatymui pasirinkta grikių produktų linija „Biorina“, kurią kuriant ir puoselėjant siekiama tvarumo ir inovacijų, o ši linija akcentuoja tvarumą, sveikatą, skonį ir maistinę vertę.

Viktorija sako, jog PLMA paroda Amsterdame yra viena didžiausių ir svarbiausių privačių prekės ženklų parodų pasaulyje. Ji suteikia unikalią galimybę susipažinti su naujausiomis tendencijomis, inovacijomis ir produktais iš viso pasaulio. Parodoje buvo demonstruojama daug gaminių su tvariomis pakuotėmis ir ingredientais, siekiančiais mažinti plastiką ir naudoti perdirbtas medžiagas. „Lašų duonos“ atstovai pastebėjo, kad sveikatingumo produktų segmentas auga, ypač organinių, be glitimo, veganiškų ir be alergenų, atsirado daug naujų funkcinių maisto produktų su probiotikais, vitaminais ir mineralais.

Parodoje rokiškėnai duonos kepėjai užmezgė daug naudingų kontaktų su įvairių sričių tiekėjais ir gamintojais, kurie gali tapti verslo partneriais, susitiko su mažmeninės prekybos tinklais, taip pat bendravo su ekspertais, padedančiais vystyti naujus produktus ar tobulinti esamus.

Šiais metais svarbiausios tarptautinės parodos „Lašų duonai“ jau baigėsi, tad dabar dalyvavimą planuoja tik 2025 metams. Šiuos metus jie baigs dalyvaudami vietinėje parodoje „Rinkis prekę lietuvišką 2024“. Ši paroda taip pat yra puiki galimybė ne tik pristatyti naujausius produktus, bet ir tiesiogiai bendrauti su klientais, partneriais ir kitais verslo atstovais.

Dalyvavimas parodose, pasak Viktorijos, suteikia galimybę tiesiogiai bendrauti su potencialiais partneriais ir klientais, gilinti žinias apie rinkos tendencijas ir inovacijas bei tiesiogiai išbandyti ir įvertinti naujus produktus. Tai taip pat padeda plėsti verslo kontaktų tinklą ir užmegzti ilgalaikius bendradarbiavimo ryšius.

Pasauliniame kontekste

„Rokiškio mėsinės“ marketingo vadybininkė Lina Malinauskienė papasakojo kad jų įmonei, taip pat pirmąkart dalyvaujančiai šioje parodoje, atstovavo pardavimų ir marketingo vadovė Gabija Vojegė bei eksporto vadybininkė Lina Adomavičienė. Jos parodos dalyvius kvietė paragauti vieno iš naujausių gaminių – „Brolių“ dešros su kanapių sėklomis. „Rokiškio mėsinės“ stende galima buvo padegustuoti vytintų dešrelių, skilandžio, populiariųjų užkandžių, traškių ausyčių bei vyniotinių.

Įmonė didžiuojasi, kad BROLIŲ vytinta dešra su kanapių sėklomis buvo konkurso būdu atrinkta iš daugelio inovatyvių produktų ir eksponuojama šioje parodoje Amsterdame.

Taip pat „Rokiškio mėsinė“ oficialiai prisijungė prie prestižinės PLMA asociacijos šeimos, kurią sudaro daugiau nei 4500 įmonių narių visame pasaulyje. Šis žingsnis neabejotinai sustiprins Rokiškio mėsininkų pozicijas rinkoje ir leis dalyvauti pasauliniame verslo tinklų kūrime bei plėtros procese.

„Džiaugiamės, jog tapome šios išskirtinės bendruomenės dalimi, ir nekantraujame pradėti bendradarbiauti su kitais nariais, siekiant abipusės naudos ir augimo. PLMA šeima suteikia neįkainojamas galimybes plėsti savo veiklą, dalintis žiniomis ir patirtimi bei rasti naujų verslo partnerių visame pasaulyje“, – sako parodos dalyvės.

Subscribe
Informuoti apie
guest
0 Komentarai
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Rekomenduojami video: