Susitikimo metu visų šalių mokiniai pristatė pranešimus tema „Kaip veikia bankas?“ Mokiniai nuotoliniu būdu buvo įtraukti į įvairiapusiškas veiklas: dalyvavo finansinio raštingumo konkurse, žaidė virtualų finansinio lavinimo žaidimą, tobulino savo įgūdžius tarptautinėse dirbtuvėse, kurdami reklaminį produktą. Virtualiai aplankė Volteros banką ir Centrinį banką Romoje, gavo vertingų finansinių žinių apie jų veiklą ir funkcijas, euro gamybą bei tai, kaip atpažinti tikrus eurus nuo padirbtų. Nuotoliniu būdu lankėsi krištolo indų fabrike. Taip pat tobulino anglų kalbos komunikavimo įgūdžius bei užmezgė draugiškus tarptautinius santykius su užsieniečiais draugais vakarais diskutuodami virtualiuose kambariuose. Mokytojų tarptautinė grupė aptarė įvykdytų veiklų rezultatus bei susitarė dėl tolimesnių veiklų kitam susitikimui Kroatijoje.
Šio vizito metu mokytojai ir mokiniai virtualiai buvo supažindinti ir su vertingu kultūriniu bei istoriniu paveldu. Nuotoliniu būdu aplankėme: Volteros miestą ir įžymiausius objektus, archeologinį atradimą – romėnų amfiteatrą, keletą Toskanijos miestų, San Džiminjano miestelį. Sužinojome apie itališkas tradicijas ir vietinius verslus.
Diana Šaltienė
Projekto koordinatorė
Užs. 614