Moteris registravosi konsultacijai pas reabilitologus registratūroje, jai buvo paskirta data ir laikas, tačiau ji negauna žinutės nei į telefoną, nei elektroniniu paštu. „Ar gali nutikti taip, kad nuvykusi pas specialistą nebūsiu priimta paskirtu laiku, nes negavau žinutės? Ar reikėtų dėl to kreiptis dar kartą?“ – klausė skaitytoja.
VšĮ Rokiškio rajono ligoninės direktoriaus pavaduotoja medicinai Marijana Čeponytė ramina, kad žinutė – tik priminimas pacientui apie apsilankymą pas specialistą, o negavus šios žinutės nereiškia, kad pacientas nebus priimamas. „Mūsų sistema automatiškai generuoja pranešimus pacientams apie apsilankymą pas specialistus. Visgi kartais ir mūsų sistema susiduria su trikdžiais. Jeigu žmogus negauna žinutės, tai nereiškia, kad jis neužregistruotas vizitui. Jeigu žmonėms neramu ar kažkas neaišku, visada galima pasiskambinti ligoninės registratūros tel. (8 458) 55 096, (8 458) 55 100, (8 620) 44 107, dar galima registracija internetu www.esveikata.lt“, – sakė M. Čeponytė.










































Iš kai kurių poliklinikų nebūna pranešimo apie užsiregistravimą. Svarbu, kad esveikatai išpustyti milijonai, o veikia nuo griausmo. Registrų centras neraguoja į pranešimus apie esveikatos blogą veikimą.