Įsigaliojus pakeitimams, Aplinkos apsaugos departamento (AAD) ir Lietuvos transporto saugos administracijos pareigūnams bus suteikti papildomi įgaliojimai riboti taršos reikalavimų neatitinkančių lengvųjų automobilių, autobusų, krovininių automobilių dalyvavimą eisme.
AAD pareigūnai turės teisę savarankiškai, nedalyvaujant AAD specialistams ir policijos pareigūnams, stabdyti keliuose transporto priemones ir tikrinti, ar į aplinką išmetamų teršalų kiekiai ir kiti taršos parametrai atitinka reikalavimus, o, kai neatitinka, panaikinti privalomosios techninės apžiūros dokumentų galiojimą.
Nors kalbama, kad teršalų emisija į aplinką bus tikrinama tik metrologiškai patikrintais prietaisas, daugelis visgi įžvelgia dar vieną būdą „pasipinigauti“. Ką apie tai mano kraštiečiai?
Eitvydas
Kartais prasilenkiama su logika. Juk automobilio techninę apžiūrą tam ir atliekame, kad jis atitiktų keliamus reikalavimus. Kitas dalykas, jei bus tikrinamas automobilio išmetamųjų dujų kiekis vos tik išvažiavus iš kiemo? Juk šaltas variklis kur kas smarkiau teršia aplinką, bet įšilęs gali „sutilpti“ į normas.
Darius Baltakys
Kam tada reikalinga automobilių techninė apžiūra, jei ją tikrins keliuose? O jei patikrins kelyje ir reiks atlikti pakartotinai, ar bus galima susigrąžinti pinigus už nekokybišką buvusią apžiūrą ir gauti kompensaciją už moralinę žalą ir nekokybišką tikrinimo paslaugą?
Irmantas Viskaitis
Pritariu, jei tai bus atliekama sąžiningai. Dažnai ir pats piktinuosi dūminančia ir smirdančia priešais važiuojančia transporto priemone ir stengiuosi atsilikti, aplenkti ar persirikiuoti į gretimą juostą, kad tik iš paskos nevažiuočiau. Turi būti aiškios taisyklės, gal nebūtina iškart atimti TA, nes tai gali būti elementarus gedimas, kuris turi būti sprendžiamas, kaip ir bet koks kitas.
Išsamesnius komentarus skaitykite „Gimtajame…“
O tai kam tada tex apziura reikalinga, jei kas tik nores gales ja panaikinti? negi eoropoje yra tokiu durnu valstybiu, kur vidury gatves kazkoks pyzdukas turi teise apziura panaikinti.