Mariaus Žiukelio ir Stepono Kriaučiūno ekipažas bendroje įskaitoje užėmė 10-ąją vietą, o 2wd+ įskaitoje – trečiąją.
„Po ilgesnės pertraukos sunku įsivažiuoti į ritmą. Nuo rudens nestartavome, tobulinome automobilį, testų, deja, neturėjome, bet po pirmųjų keturių greičio ruožų atvažiavę į serviso zoną sužinojome, kad bendroje įskaitoje esame šeštoje vietoje. Kiek nustebome ir džiaugėmės rezultatu. Antroje ralio dalyje pasitaikė stenogramos klaidų ir vieną iš keturių likusių greičio ruožų buvau priverstas įveeikti principu „ką matau, ten ir važiuoju“. Dėl to bendroje įskaitoje likome dešimti, o savo įskaitoje užėmėme trečiąją vietą. Džiaugiuosi, kad mums pavyko aplenkti kur kas didesnio kalibro automobilius ir garsias pavardės. Rezultatu esame patenkinti, automobilis kaip iš natų, jokių problemų, užteks tiesiog nuplauti ir vėl būsime pasiruošę“, – pasakoja M. Žiukelis.
Petro Šiaučiūno ir zarasiškio Grigorijaus Tarasavo ekipažas šiame ralyje startavo naujuoju „Suzuki Swift R4“ automobiliu.
„Važiavome į ralį susipažinti su nauja technika ir treniruotis, o gavosi visai neblogai. Neskubėjom, atsargiai, po truputį greitėjom, nerizikavom ir bendroje įskaitoje atvažiavome aštunti, o savo AWD+ klasėje užėmėme antrąją vietą.
Automobilis labai greitas, stabilus ir toks prognozuojamas, kad net sunku patikėti. Taip iškart ir „prilipo“, sakytum, mums specialiai pagamintas. Kitame žiemos ralyje neplanavome važiuoti, bet šiame pasisekė, tad apie planus dar teks pamąstyti“, – pasakoja. P. Šiaučiūnas.
Ralyje dalyvavo ir Giedriaus Firanto vairuojamas „Mitsubishi“ markės automobilis, šį kartą jo šturmano vietą užėmė ne kraštietis Matas Valiulis.
„Šiose varžybose nedalyvavau dėl darbinių reikalų, mane pakeitė Mantas Ližaitis. Pagrindinis tikslas, dėl ko buvo startuojama Ignalinoje, – išbandyti automobilį ant žieminės dangos. Startuojant du kartus automobilis užgeso kaip ir paskutiniame praėjusių metų etape Zarasuose. Priežastį suradome, bet jau buvo pralošta apie 30 sek. ir į bendros įskaitos trečiąją vietą praleistas Martynas Samsonas su BMW M3. Vakarop tamsoje laukė 4 greičio ruožai. Labai gaila, tačiau tik pirmąjį pavyko įveikti veikiančiais papildomais žibintais. Kodėl sugedo kiti, dar nežinome. Pavyko šiek tiek atlošti prarastą laiką, tačiau vis tiek pritrūko kiek mažiau nei 10 sek. iki trečiosios vietos. Bendroje įskaitoje užimta ketvirtoji vieta, o AWD + – trečioji, nusileista tik geresnei R5 technikai. Svarbiausia – „neišlindo“ automobilio rimtų problemų. Stebime orų prognozes, juk artėja antrasis žiemos taurės etapas, tačiau pagrindiniai tiksliai yra Lietuvos ralio čempionatas vasarą“, – pasakoja M. Valiulis.
Pauliaus Baltrukėno ir uteniškio Manto Kutkos ekipažui šis ralis buvo nesėkmingas.
„Iš pradžių ralis sekėsi puikiai, įsidrąsinome ir ketvirtajame greičio ruože per dideliu greičiu „atėjome“ į posūkį ir išskridome iš trasos. Būtume važiavę toliau, bet nusisuko pusašis“, – pasakoja P. Baltrukėnas.
Petriuk,antras savo įskaitoje buvai,nes tik du tavo klasėje ir važiavo.O bendroje įskaitoje labai apgailėtinai atrodei,aplenkė ir Samsonas,ir Simaška su 2wd,ir tik 2 sekundžių pritruko Žiukeliui,net Čiutelė su žiguliu netoli nuo tavęs atsiliko.Tai tikrai greitėk,nes Marius Žiukelis ant sausos dangos tikrai paliks tave dulkėse.