Į pagalbą verslui – skambučių centrai
Dabartiniu laikotarpiu, kuomet tarp pačių įvairiausių sričių vyrauja ryški konkurencija, labai sudėtinga išlaikyti užtikrintų klientų ratą ir taip garantuoti sėkmingą verslą bei trokštamas pajamas. Tokiais atvejais į pagalbą verslui atkeliauja įvairias paslaugas teikiančios įmonės, išmanančios telemarketingo gudrybes ir gebančios pagerinti pardavimus. Siekiant geriausių rezultatų atiduoti tam tikrus darbus profesionalams – išties protingas sprendimas. Puikiais verslo pagalbininkais šiandien galima laikyti skambučių centrus, kuriuose dirbantys specialistai išmano savo darbą ir žino, kokiu būdu geriau pritraukti potencialius klientus. Tai tarsi savotiškas telemarketingo menas, padedantis ne tik surasti naujus klientus, bet ir išlaikyti esamų pasitenkinimą. Paslaugos, kurias teikia skambučių centrai, gali būti įvairios: nuo klientų paieškos iki pagalbos sprendžiant su jais susijusias problemas. Daugiau naudingos informacijos galite sužinoti čia.
Ko reikia klientams? Pirmiausia – pagarba ir sąžiningumas
Savaime suprantama, kad esamiems klientams būtina sąlyga – kokybiškas darbas ir užtikrinta gaunamų paslaugų įvairovė. Visgi ne mažiau reikšmingi ir kiti momentai, ypač ieškant naujų klientų. Pirmiausia, nereikėtų pamiršti pačių paprasčiausių dalykų, pavyzdžiui, bendravimo su klientais. Tam, kad klientas susidomėtų ir pasijustų išgirstas bei įvertintas, būtina išlaikyti pagarbą ir kantrybę. Svarbu išlikti sąžiningiems, kantriai atsakinėti į rūpimus klausimus ir su pagarba padėti spręsti netikėtas situacijas ar problemas. Išlaikykite galimybę nustebinti viršydami lūkesčius: suteikdami papildomą paslaugą, nuolaidą ir pan. Tikėtina, kad klientas tai tikrai įvertins. Be to, patenkinus tokius poreikius, atsiranda daugiau šansų, kad jūsų paslaugas ir bendradarbiavimą žmonės rekomenduos kitiems, o tai dažniausiu atveju yra pati geriausia ir efektyviausia reklama bet kuriam verslui.
Užs. 865