Nuo sukčių nukentėjo J. G. Gegužės 8 d. internetiniame tinklalapyje skelbiu.lt ji pardavinėjo darbo batus. Tariamas pirkėjas panoro juos įsigyti ir nurodė juos siųsti per „Omniva“ paštomatą. Pažadėjo užregistruoti siuntą ir už ją apmokėti. Pardavėjai tereikia gavus žinutę paspausti „Pavirtinti“. J. G. gavo žinutę su nuoroda iš „Omniva“, ją paspaudė, suvedė savo prisijungimus prie elektroninės bankininkystės. Vėliau, patikrinusi SEB banko sąskaitą, pastebėjo, kad joje neliko 869,01 Eur.
Gegužės 16 d. V. Z. gavo SMS su nuoroda, jog skirta bauda už greičio viršijimą. Paspaudus nuorodą ir bandant prisijungti prie savo elektroninės bankininkystės, kur ir buvo nukreipta, jai tai nepavyko, todėl atskirai prisijungusi prie savo el. bankininkystės, moteris pamatė, kad nuo jos SEB banko sąskaitos per du kartus nuskaičiuota 1045,89 Eur. Pinigai pervesti į N. B. banko sąskaitą.
Gegužės 18 d. L. Š. iš pažįstamos moters per programėlę „Messenger“ gavo žinutę su prašymu, kad ši atsiųstų jai savo telefono numerį. L. Š. taip ir padarė ir gavo nuorodą, kad balsuotų už savo pažįstamą. Tada ji buvo informuota, kad laimėjo 1250 eurų, kuriuos atsiimant reikia patvirtinti tapatybę, paspaudus kitą nuorodą. L. Š. patvirtinus prisijungimus programėle „Smart ID“, nuo jos dvejų SEB banko sąskaitų buvo nuskaičiuota iš viso 6316,50 Eur.