Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – VMI prie FM) informuoja, jog trečiadienį (birželio 22 d.) nuo 6 iki 10 val., siekiant užtikrinti sklandų ir patogesnį naudojimąsi „Mano VMI“ paslaugomis bus diegiami sistemos atnaujinimai. Tuo metu gyventojai bei įmonių atstovai negalės prisijungti prie asmeninės mokesčių mokėtojų erdvės „Mano VMI“.
Įdiegus atnaujinimus bus paprasčiau pateikti ne tik kai kuriuos prašymus ir formas, pvz.: išduoti / panaikinti leidimą naudoti naftos dujas ir dujinius angliavandenius, bet ir įsigyti verslo liudijimą. Sistemoje bus pataisyti VMI naujienų prenumeratos laiškų šablonai, pašalintos klaidos, dėl kurių sistemos vartotojai tuos pačius pranešimus gaudavo ne po vieną kartą, nebeliks smulkių mokesčių mokėtojų įregistravimo / išregistravimo proceso klaidų, dėl kurių mokesčių mokėtojai patirdavo nepatogumų.
Tuo metu, kai neveiks „Mano VMI“, kitos e. VMI sistemos: EDS, Akcizų administravimo sistema (AIS), Elektroninių prašymų priėmimo sistema (EPRIS) ir kt. veiks sklandžiai.
Sustabdžius „Mano VMI“, gyventojai bei įmonių atstovai, skubiai prireikus VMI paslaugų, kuriomis yra įpratę naudotis elektroniniu būdu, turėtų atvykti į VMI teritorinį padalinį. Taip pat VMI primena, kad visą aktualią informaciją mokesčių klausimais mokesčių mokėtojai gali sužinoti paskambinę Mokesčių informacijos centro specialistams telefonu 1882 ar apsilankę VMI interneto svetainėje www.vmi.lt. VMI Mokesčių informacijos centro trumpuoju telefonu 1882 teikiamos konsultacijos įrašomos ir yra lygiavertės rašytinėms.