„Artėjant rinkimų maratonui, jaučiame suintensyvėjusį skambučių ir rinkėjų užklausų srautą, tad labai tikimės, kad mūsų naujasis virtualus kolega padės surasti atsakymus į dažniausiai pasikartojančius klausimus apie rinkimus ir balsavimo procesą“, – pristatydama pokalbių robotą sakė VRK pirmininkė Lina Petronienė.
Pasak jos, virtualaus rinkimų konsultanto intelektas yra dirbtinis, jis apmokytas suprasti į jį besikreipiančių žmonių klausimus ir palaikyti pokalbį apie Lietuvoje vykstančius rinkimus.
Jis į rinkėjų klausimus nepavargdamas atsakinės VRK interneto svetainėje www.vrk.lt dirbdamas visą parą, septynias dienas per savaitę.
Jis teiks bendro pobūdžio konsultacijas, kurios nereikalauja asmens identifikacijos, taip pat nevertins galimų Rinkimų kodekso pažeidimų.
„Pokalbių robotas tik pradeda darbą, tad jei nutiktų taip, kad mūsų virtualiam kolegai nepavyktų surasti atsakymo, tikimės, kad mūsų interneto svetainės lankytojai bus supratingi ir tolerantiški. VRK darbuotojai nuolat stebės pokalbių roboto bendravimo kokybę ir pildys jo žinias, tad uždavę klausimą ir nesulaukę atsakymo, rinkėjai prisidės prie roboto dirbtinio intelekto tobulinimo“, – kalbėjo VRK pirmininkė.
Išmanųjį pokalbių robotą VRK sukūrė dirbdama kartu su UAB „Tilde informacinės technologijos“ ekspertais.
VRK inform.