Pasak S. Abraškevičiaus, duomenis apie klientus bankai renka ne savo iniciatyva, o todėl, kad yra įpareigoti įstatymų. „Žmonėms vis dar kyla klausimų, kodėl bankai prašo pateikti asmeninę informaciją. Svarbu suprasti, kad toks prašymas nėra susijęs su įtarimais – tai įprastas procesas, kuris taikomas visiems banko klientams. Jį būtų galima palyginti su oro uostų saugumo patikra – ją pereiti turi visi keleiviai ir visi supranta, kad tai vyksta dėl jų pačių saugumo. Todėl raginame klientus, gavusius banko prašymą pateikti duomenis, skirti šiek tiek laiko ir užpildyti klausimyną. Juo labiau kad, nepateiktus duomenų, bankas gali būti priverstas apriboti kliento galimybę naudotis tam tikromis paslaugomis, pavyzdžiui, blokuoti mokėjimo korteles, interneto banką, sąskaitą. O tai tikrai nėra malonu nei klientui, nei bankui“, – sakė S. Abraškevičius.
(Daugiau – antradienio „Gimtajame…“)