Tiltas per Nemunėlio upę - aistrų sūkuryje. J.Kubiliaus nuotr.
Tiltas per Nemunėlio upę - aistrų sūkuryje. J.Kubiliaus nuotr.

Negalėjo patikėt

Ankstų rytą apie draudimą direktoriui pranešė pienvežio vairuotojas. J.Kubilius iš pradžių negalėjo patikėt, kol nenuvažiavo ir pats nepamatė. Jis bandė aiškintis su ženklus pastačiusiais vietos kelininkais, kelio savininke Lietuvos Kelių direkcija. Direkcijos paaiškinimas – tilto tyrimus atlikusi komisija nustatė tilto defektų.

Šiuo judriu keliu kasdien važiuoja daug sunkiasvorių, gabenančių pieną, medieną, kitų krovinių. Neužilgo prasidės ir ūkininkų, į grūdų priėmimo įmones gabenančių derlių, technikos srautas. Pasak J.Kubiliaus, jokios viešos informacijos, įspėjamųjų ženklų apie būsimą ribojimą, apylankos nuorodų – nė kvapo. „Tiesiog ėmė ir uždraudė. Kaip žinoti mūsų rajono nepažįstančiam vairuotojui, kur pasukti, kad pasiektų Rokiškį ar iš kitų miestų nuo Rokiškio pro Pandėlį važiuojantiems su kroviniais?“, – retoriškai klausė J.Kubilius.

Uždraudus sunkiasvorių eismą per vadinamąjį Degenių tiltą, sunkiasvorių vairuotojams liko du keliai: per Panemunėlio stotį arba senuoju keliu per Kazliškį. J.Kubilius sako, kad sunkiasvorių eismo srautai per šias gyvenvietes akimirksniu sukels didelį vietos gyventojų pasipiktinimą, o kas liks iš tokiam eismo krūviui nepritaikytų kelių – nereikia nė spėlioti. Be to, šiais aplinkiniais kelias bus nepatogumų, nes teks dardėti žvyrkeliais, kurie neatlaikys didelio svorio.

Kaip perkūnas iš giedro dangaus

Rajono meras Ramūnas Godeliauskas, antradienio ryte paklaustas apie naujai pastatytus eismo ženklus nieko negalėjo pakomentuoti, nes apie šiuos ribojimus savivaldybė nebuvo informuota. Rajono saugaus eismo komisijos pirmininkas ir savivaldybės administracijos direktorius Andrius Burnickas – taip pat: „Pirmą kartą apie tai girdžiu. Tai absurdas. Pirmadienį buvo seniūnų pasitarimas, nei Pandėlio, nei Kazliškio seniūnai apie tai nieko nežinojo. Matyt, kažkas pažiūrėjo visiškai biurokratiškai. Jei tiltas avarinis, turėjo būti apylankų nuorodos. Nukreipti sunkiasvores per gyvenvietes, kurių gatvės ir keliai tokiam eismo krūviui nepritaikyti – ne sprendimas. Ne vienas tiltas reikalauja remonto, bet taip pasielgti, kaip šiuo atveju – absoliuti biurokratija. Juk šitas kelias – sunkiasvorių arterija. Savivaldybė neturi jokių žinių, kad kelio savininkė – Kelių direkcija artimiausiu metu planuotų tilto remontą“, – komentavo direktorius.  A.Burnickas susisiekė su rajono policija, tačiau apie naujus ženklus prie tilto nieko nežinojo ir už eismo saugumą atsakingi pareigūnai.

Davė nurodymą

Minėtas kelias – Lietuvos Kelių direkcijos (LKD) , apriboti sunkiasvorių eismą per tiltą nurodymą ji davė VĮ „Kelių priežiūra“ Rokiškio tarnybai. Tarnybos vadovas Laimis Magyla sakė, jog iš abiejų tilto pusių sunkiasvorių (masė viršija 30 t) eismą draudžiančius ženklus pastatė pirmadienį.

Uždrausti – lengviausia

Tai, kad dėl LKD sprendimo per vadinamąjį Degenių tiltą nebeleisti sunkiasvorių eismo kils daug triukšmo – neabejojama. Gali būti, kad į realią situaciją nesigilinanti LKD duos nurodymą ir dalyje kitų ruožų apriboti sunkiasvorių eismą. Jeigu būtų jų eismas uždraustas pro Panemunėlio stotį ar Kazliškį, transportui liktų tik vienas kelias – daryti didžiulį lanką pro Kupiškį.

Išsamiau – šeštadienio “Gimtajame…”

Subscribe
Informuoti apie
guest
1 Komentuoti
Naujausius
Seniausius Įvertinimą
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
mx1
mx1
2020 17 birželio 12:48

p. Magyla – tai čia vienas iš rajono socdemų lyderių? Nusivažiavo visiškai socialdemokratai – savo kandidato į seimą neturi, samdo iš gatvės 🙂 O valstybės įmonei vadovauja absoliutus biurokratas. Tai negalėjo bent jau iš anksto įspėti, sustatyti apylankos ženklus? Aišku, kam stengtis – ne verslo įmonėje dirbi, niekas jokio rezultato nereikalauja. Uždrausti lengviausia…

Rekomenduojami video: