Senjorė sako suprantanti, kad ne visur įmanoma įrengti atskiras zonas dviračiams važiuoti, tik stebisi, kodėl dviratininkai užmiršta pasinaudoti skambučiu, kad įspėtų pėsčiuosius ir jie pasisaugotų. „Nejaugi brangu įsitaisyti dviračio skambutį?“ – stebisi skaitytoja. Ji taip pat sako suprantanti, kad dviratininkams Respublikos gatvės kelkraščiu važiuoti itin nepatogu, nes joje pristatyta automobilių, todėl ir mano, kad dviratininkai turėtų imtis visų saugumo priemonių, kad neatsitrenktų į pėsčiuosius, o skambutis – viena iš tokių.
„Per pirmuosius keturis metų mėnesius policija nustatė 20 įvairių pažeidimų, padarytų dviratininkų, o praėjusiais metais tuo pačiu metu – 34“, – sako Panevėžio apskrities vyriausiojo policijos komisariato Rokiškio rajono policijos komisariato Veiklos skyriaus vyriausioji tyrėja Jolita Baltrūnienė.
„Leidžiama važiuoti keliu tik tvarkingą stabdį ir garso signalą turinčiu dviračiu. Dviračio gale turi būti raudonas šviesos atšvaitas arba raudonos šviesos žibintas, iš abiejų šonų – oranžiniai šviesos atšvaitai, pritvirtinti prie ratų stipinų.
Važiuoti dviračiu leidžiama tik dviračių takais, pėsčiųjų ir dviračių takais arba dviračių juostomis, o kur jų nėra, – tam tinkamu (su asfalto arba betono danga) kelkraščiu. “, – primena J. Baltrūnienė.
Išsamiau skaitykite „Gimtajame…“
yra cenzūruojami..kas nepatiko jūsų “šviesybėms”?
Gerai būtų, kad pėstieji atskirtų “dviračių takus” nuo “pesčiūjų ir dviračių takų”
kodėl nepatarė,kad pėstieji neturėtų vaikščioti šaligatvio viduriu .
Pasakysiu taip, kad į tą skambutį reaguoja kas penktas žmogus. Vieniem skambink iš toli negirdi arba nenori girdėti. Kiti šoka į šalį kaip baubą pamatę. Supratimo ir kultūros reikėtų ir dviratininkams ir patiems pestiesiams