Asociatyvi 15min.lt nuotr.

Abi institucijos nusprendė supaprastinti konsultacijų procesą telefonu. Paslauga veikia taip: jeigu gyventojas skambina į Užimtumo tarnybą, bet turi klausimų, susijusių su ligonių kasų veikla, skambutis tiesiogiai perjungiamas VLK konsultantui. Tuo pačiu principu, jeigu paskambinus į VLK prireikia Užimtumo tarnybos specialistų konsultacijų, skambutis nukreipiamas į Užimtumo tarnybą. Tokiu būdu taupomas laikas – gyventojams nebereikia skambinti pakartotinai, kad gautų atsakymus į rūpimus klausimus.

„Reaguodami į besikeičiančius klientų poreikius, siekiame, kad mūsų konsultacijos būtų greitos, patogios ir efektyvios. Dažnai pastebime, kad gyventojams nėra aišku, kuri įstaiga atsakinga už tam tikrus klausimus, todėl dabar, esant poreikiui, galime iškart nukreipti skambutį Užimtumo tarnybos specialistams. Ši skambučio peradresavimo paslauga ne tik padės gyventojams sutaupyti laiko, bet ir leis vienu skambučiu gauti išsamias paslaugas iš abiejų institucijų,“ – teigia VLK Elektroninių paslaugų skyriaus vedėja Rolanda Jonuškienė.

Pasak jos, kasdien gyventojus konsultuojantys ligonių kasų specialistai sulaukia apie pusę tūkstančio skambučių įvairiausiais klausimais.

Skambinant ligonių kasų fiksuoto ryšio informacijos numeriu +370 5 232 2222, suteikiama bendro pobūdžio informacija apie sveikatos priežiūros paslaugas, jų apmokėjimą, kompensuojamus vaistus ir medicinos pagalbos priemones, dantų protezavimo paslaugas, konsultuojama dėl sumokėtų mokesčių gydymo įstaigose teisėtumo, Europos sveikatos draudimo kortelės naudojimo ir kitų paslaugų, kurių išlaidas apdraustiesiems kompensuoja ligonių kasos.

Klientai kviečiami susisiekti su Užimtumo tarnyba bendruoju konsultacijų numeriu +370 5 250 0883. Kasdien juo specialistai suteikia informaciją mažiausiai tūkstančiui gyventojų.

Valstybinės ligonių kasos ir Užimtumo tarnybos informacija

Subscribe
Informuoti apie
guest
0 Komentarai
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Rekomenduojami video: