Asociatyvi nuotr.

„Pagrindinis naujo savitarnos portalo eregitra.lt tikslas – apjungti visas mūsų teikiamas skaitmenines paslaugas į vieną bendrą portalą, kuriame greitai būtų galima užsisakyti daugelį paslaugų ir sumažinti poreikį klientams fiziškai vykti į padalinį“, – pranešime cituojamas „Regitros“ paslaugų valdymo ir vystymo departamento direktorius Tautvydas Paliulis.

Pasak „Regitros“, nuo šiol klientai registruotis vizitui padalinyje galės internetu prisijungę per elektroninius valdžios vartus. Tikimasi, kad nauja registracijos tvarka sumažins eiles ir užtikrins geresnį paslaugų prieinamumą klientams.

Naujoji sistema, kuomet klientai save identifikuoja, kartu padės trumpinti laukimo laiką padaliniuose. Nuo šiol fiziniai klientai galės užsiregistruoti iki trijų vizitų ateinantiems dviem mėnesiams kiekvienai paslaugos sričiai, pavyzdžiui, vairuotojo pažymėjimo užsakymui, automobilio registravimui ir kt.

Iki šiol klientai vizitui į padalinį galėjo registruotis internete ir skambinant telefonu. Nuo šiol išankstinė registracija vizitui į padalinį bus vykdoma išskirtinai tik savitarnoje.

Subscribe
Informuoti apie
guest
0 Komentarai
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Rekomenduojami video: