Užs. R0428

Kas yra darbo santykių administravimas?

Darbo santykių administravimas apima darbuotojų įdarbinimą ir išdarbinimą bei mėnesinį darbo santykių ir darbo užmokesčio administravimą.  Šių funkcijų perdavimas išorės partneriui leidžia ne tik taupyti įmonės išteklius bei maksimaliai orientuotis į pagrindines bei didžiausią pridėtinę vertę kuriančias veiklas, tačiau kartu užtikrinti naujausiais darbo teisės ir mokestinės aplinkos reikalavimais paremtą personalo valdymą. 

Kada verta rinktis darbo santykių administravimo paslaugas?

Darbo santykių administravimo paslauga tinka įmonėms, kurios nori užtikrinti profesionalų darbo santykių ir darbo užmokesčio administravimą, turi poreikį lanksčiai ir operatyviai planuoti personalo sudėtį bei siekia efektyviai valdyti su darbuotojų skaičiaus svyravimais susijusias rizikas. Be to, tai galimybė sumažinti verslo išlaidas, susijusias su darbuotojų darbinimu bei mėnesiniu darbo santykių administravimu.  

Išorės partneris taip pat leidžia užtikrinti, kad procesai bus valdomi vadovaujantis naujausiais darbo teisės ir mokestinės aplinkos reikalavimais, be to, pašonėje visada turėsite partnerį, kuris visada galės patarti tiek darbo teisės, tiek žmogiškųjų išteklių valdymo klausimais. 

Kaip pasirinkti paslaugos tiekėją?

Personalo valdymas – atsakingas darbas, net jei partneriui patikite tik techninę šio proceso dalį. Dėl to, renkantis partnerį atkreipkite dėmesį į pagrindinius kriterijus, kurie leis įvertinti potencialaus partnerio tinkamumą:

  1. Verslo patirtis. Rinkitės partnerį, kuris rinkoje veikia ne vienus metus bei turi įvairiapusę patirtį: skirtinguose sektoriuose, skirtingo dydžio įmonėse, skirtingose rinkose.
  2. Finansinė padėtis. Rinkdamiesi partnerį įvertinkite jo finansinę padėtį, pajamų augimą. Įsitikinkite, kad verslas neturi skolinių įsipareigojimų bei pasižymi nepriekaištinga kredito istorija. 
  3. Įmonės vertybės. Rinkitės partnerį, kurio darbo principai bei vertybės atitinka jūsiškius, nes tik tokiu atveju galite tikėtis maksimalaus bendradarbiavimo rezultato. 

HEADEX Group – jau daugiau nei 20 metų sėkmingai rinkoje veikianti tarptautinė įmonė, kuri savo klientams siūlo ne tik įvairius personalo valdymo sprendimus, tačiau ir garantuoja partnerystės principais besiremiantį bendradarbiavimą, veikloje taikomus aukščiausius kokybės standartus ir profesionalų komandą, turinčią ilgametę patirtį žmogiškųjų išteklių srityje.

Užs. R0428

Subscribe
Informuoti apie
guest
0 Komentarai
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Rekomenduojami video: