Užs. R1194

Smūgiai ir įlenkimai – pirmasis įspėjimas

Viena dažniausių priežasčių, kodėl tenka keisti variklio apsaugą, – mechaniniai pažeidimai. Važiuojant per nelygų kelią, žvyrkelį ar per aukštą bortelį, apsauga gali įlinkti, pramušti ar net atšokti nuo tvirtinimo vietų.

Iš pažiūros smulkūs įlenkimai dažnai atrodo nepavojingi, tačiau jie gali pakeisti oro cirkuliaciją po varikliu, sukelti vibraciją ar net trintis į kitus komponentus. Toks pažeidimas reiškia, kad apsauga nebeatlieka savo funkcijos – ją reikėtų pakeisti nauja.

Korozija – pavojus, kurio nesimato iš pirmo žvilgsnio

Plieninės apsaugos yra labai tvirtos, tačiau laikui bėgant jas veikia drėgmė, kelio druskos ir purvas. Net ir kokybiškai padengtas metalas po kelių sezonų gali pradėti rūdyti. Iš pradžių tai atrodo tik paviršinis defektas, tačiau korozija silpnina konstrukciją – smūgio metu apsauga gali įlūžti ar net prakiurti.

Kai rūdys pastebimos aplink tvirtinimo vietas ar kraštus, tai aiškus ženklas, kad laikas ją pakeisti. Tokiu atveju geriau rinktis naują, antikorozine danga padengtą plieninę apsaugą arba aliumininę, kuri natūraliai atspari oksidacijai ir nerūdija.

Triukšmas ir vibracija važiuojant

Kitas dažnas signalas, kad variklio apsauga jau praradusi stabilumą, – barškėjimas, bildesys ar vibracija. Jei važiuojant girdisi metaliniai garsai, gali būti, kad apsauga atsilaisvino, išsikraipė ar nutrūko tvirtinimo varžtai.

Tokie garsai nėra tik nepatogumas – jie rodo, kad apsauga nebėra saugiai pritvirtinta ir gali bet kuriuo momentu nukristi. Tokiu atveju geriau ją pakeisti nauja, užtikrinant tvirtą montavimą ir ilgaamžiškumą.

Po remonto ar smūgio į dugną – būtina apžiūra

Po eismo įvykio, smūgio į kelio kliūtį ar kieto kontakto su sniego sankaupa, variklio apsaugą būtina patikrinti. Net jei vizualiai ji atrodo nepažeista, deformacija gali būti vidinė – ji keičia tvirtinimo kampą, dėl ko apsauga nebepasiskirsto apkrovos tolygiai.

Po tokių atvejų rekomenduojama montuoti naują apsaugą, kad būtų atkurta originali konstrukcija ir automobilis vėl būtų pilnai apsaugotas.

Kada verta keisti profilaktiškai

Jeigu automobilis naudojamas aktyviai, važiuojama įvairiomis kelio dangomis ar dažnai susiduriama su prastomis oro sąlygomis, variklio apsaugą rekomenduojama keisti kas 5–7 metus, net jei akivaizdžių pažeidimų nesimato.

Per laiką apsaugos konstrukcija pavargsta nuo vibracijų, drėgmės ir temperatūrų svyravimų. Metalas gali prarasti elastingumą, o aliuminis – deformuotis nuo daugybės smulkių smūgių. Profilaktinis keitimas leidžia išvengti netikėto gedimo, kai apsauga praranda formą arba nutrūksta tvirtinimai.

Naujos kartos apsaugos – lengvumas ir patvarumas

Šiuolaikinės plieninės apsaugos pasižymi geresne antikorozine apsauga – jos padengiamos milteliniu būdu arba cinkuojamos. Tokiu būdu prailginamas jų tarnavimo laikas net kelis kartus.

Tuo tarpu aliumininės apsaugos išpopuliarėjo dėl savo lengvumo – jos gerokai mažina svorį, bet išlaiko tvirtumą. Jos idealiai tinka kasdieniam naudojimui ir yra ypač atsparios aplinkos poveikiui, todėl dažnai tampa pasirinkimu tiems, kurie ieško ilgaamžiško ir modernaus sprendimo.

Išvada

Variklio apsauga – tai ne detalė, kurią verta ignoruoti. Ji tiesiogiai lemia automobilio saugumą ir ilgaamžiškumą. Jeigu apsauga yra surūdijusi, deformuota, skleidžia garsus ar po remonto nebepriglunda taip, kaip turėtų – ją būtina keisti nauja.

Investicija į kokybišką apsaugą atsiperka daugybę kartų, nes padeda išvengti brangių variklio ar pavarų dėžės remontų. Be to, naujos kartos plieninės ir aliumininės apsaugos pasižymi ilga tarnavimo trukme ir užtikrina maksimalią apsaugą net sudėtingomis sąlygomis.

Norintiems įsigyti patikimą apsaugą pagal automobilio modelį, internetinė parduotuvė Apsaugos123.lt siūlo platų plieninių ir aliumininių variklio bei pavarų dėžių apsaugų pasirinkimą – tiek miesto automobiliams, tiek visureigiams.

Užs. R1194

Subscribe
Informuoti apie
guest
0 Komentarai
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Rekomenduojami video: