Rokiškyje antradienio vakarą automobilis partrenkė dvi moteris, viena jų mirė vietoje, praneša Policijos departamentas.
Nelaimė įvyko 17.41 val. Topolių gatvėje. Automobilis „Peugeot 607“ partrenkė šią gatvę neleistinoje vietoje bandžiusias kirsti dvi moteris. Viena nuo patirtų sužalojimų mirė vietoje, kita – išvežta į ligoninę.
Policijos pareigūnai aptvėrę įvykio vietą ir laukė ekspertų iš Panevėžio.
PAPILDYTA
Policijos duomenimis, automobilį „Peugeot 607“ vairavo (gim. 1988 m.) vyras. Eismo įvykio metu žuvo moteris (gim. 1950 m.) ir nukentėjo moteris (gim. 1956 m.), kuri dėl įvairių kūno sužalojimų paguldyta į ligoninę.
Rokiškio policijos komisariato Veiklos skyriaus viršininkas Robertas Krasauskas po skaudžios nelaimės „Gimtajam…“ mažai ką galėjo pakomentuoti, mat aplinkybės tiriamos. „Eismo nelaimės aplinkybes aiškinasi Kelių policijos tarnyba. Pirminiais duomenimis, vairuotojas buvo blaivus, o nukentėjusios moterys nedėvėjo jokių atšvaitų“, – komentavo R. Krasauskas.
Anot pašnekovo, policijos pareigūnai, visame rajone vykdydami įvairiausias akcijas, išdalino daugybę atšvaitų, tačiau mažuma pėsčiųjų jais naudojasi.
Po tragiškos avarijos Rokiškio policijos komisariato Veiklos skyriaus vyresnysis tyrėjas Rimgaudas Šlikas sakė, jog pėstieji net ir tamsiuoju paros metu, lyjant elgiasi nepateisinamai: judraus eismo kelią drąsiai kerta ne perėjose, neturi atšvaitų. „Jie kaip juoduliai įpuola į gatvę, tamsoje pastebėti jų vairuotojams beveik neįmanoma. Kyla noras pėsčiuosius susodinti į autobusą ir tamsiuoju paros metu vežioti, kad įsitikintų, jog tokie juoduliai nematomi. Šoka drąsiai į perėjas, į šalis nė nesidairo, ant galvos – gobtuvas, prie ausies – telefonas. Turi būti žmonių atsakomybė, jie tokie patys eismo dalyviai kaip ir vairuotojai“, – pėsčiųjų neatsakingumą komentavo pareigūnas.
Pasak jo, kasryt Vilties gatvėje jį piktina pėsčiųjų neatsargus elgesys: ne perėjoje, be jokių atšvaitų drąsiai kerta šią judrią gatvę, eidami prie kitoje jos pusėje (kelkraštyje) laikomų automobilių. Net ir labai skaudžios pamokos žmonių nepamoko. Tamsoje be atšvaitų gatves kertantys pėstieji į pareigūnų įspėjimus turi atsakymą: atšvaitai – namuose, o vairuotojai esą juos turi ir be atšvaitų pastebėti.
Pareigūnas negailėjo pikto žodžio ir vairuotojams, kurių dalis elgiasi chuliganiškai: nepaiso greičio ribojimų, spaudžia akseleratorių ne tik aplinkkelyje, bet ir kitose judriose miesto gatvėse. „Kai įvyksta avarija, visuomenė skuba kaltinti miesto valdžią, policiją, replikuojama, kad per mažai šviestuvų, per menka pareigūnų kontrolė. Baudomis ir draudimais nelaimių neužkardysi, reikia pačių eismo dalyvių sąmoningumo,“ – sakė V. Šlikas.
o kodėl policija nebaudžia pėsčiųjų, kurie tiek ryte labai anksti, kol dar tamsu, ar vakare eina be atšvaitų? O jei bausti nenori, gal galėtų pravažiuodami ir matydami tokius žmones dovanoti jiems atšvaitus? tuomet tikrai būtų naudinga visiems
Tiesa ta,kad pėstieji visai nesisaugo.Į Kavoliškį yra puikus dviračių takas,o šiandiena moteris važiuoja dviračiu prieš žiedą visai kreivodama lyg nori nulipti ,bet kad koja nebesilanksto.Jokio atsargumo.
Vietoje to ,kad kazkokiam durneliui is seimo vaidenasi eismo zenkluose tarybu sajunga ir ruosiamasi juos keisti naujais, isleisti bereikalo kosminius pinigus is biudzeto,geriau tuos pinigus isdalintu mazesniu miesteliu infrostrukturai pagerinti-gatviu normaliems apsvietimams pavyzdziui.
Rekomendacija eismo priežiūros komisijai:
reidai, prevenciniai radarai kaip Kauno gatvėje, kalneliai. Vilties gatvėje eismą sutvarkėt. Manau, kad galima sutvarkyti ir sekančioje atkarpoje iki Juodupės gatvės. Beje Kauno gatvės nuo Perkūno gatvės iki “Smuškevičiaus” pereiti nepažeidžiant KET nėra kur, o moksleivių, be atšvaitų, srautas rytais tikrai didelis. Apšviesta, pakelta pėsčiųjų perėja būtų didelis žingsnis saugumo link , nes ateityje, manau, kad Kauno ir Respublikos gatvės bus sujungtos šaligatviais.
42. Į kitą važiuojamosios dalies pusę pėstieji privalo eiti tik pėsčiųjų (taip pat požeminėmis ir esančiomis virš kelio) perėjomis, o kur jų nėra, sankryžose pagal šaligatvių arba kelkraščių liniją. Pėstieji neturi peržengti perėjos ribų. Kai matomumo zonoje perėjos ar sankryžos nėra, leidžiama eiti stačiu kampu į abi puses gerai apžvelgiamose vietose, tačiau tik įsitikinus, kad eiti saugu. Rekomenduojama, kad tamsiuoju paros metu arba esant blogam matomumui pėstieji, eidami į kitą važiuojamosios dalies pusę, neštųsi šviečiantį žibintą arba vilkėtų ryškiaspalvę liemenę su šviesą atspindinčiais elementais arba būtų prie drabužių prisisegę kitiems eismo dalyviams matomoje vietoje atšvaitą.
Tai kad toi gatvei maziau 100 nėr ko važiuoti.
Atsiranda durniu nesamoniu rasinetoju 😀
Nera ko cia spanksta 😀
Vienas eidamas gal ir gali nepastebėti automobilio, bet dviese? Įtarimas kyla, ar su šviesom važiavo? Kažkas čia įtartino… Faktas, Kad greitis buvo ne 50 km/h tokiu greičiu neištaškysi 2 moterų, taip, kad viena net žūtų. Čia didelis vairuotojo neatsargumas. Užuojauta moterų šeimoms. O apie tą jaunuolį jau šneka, kad prisiskraidė.
Isvadu daryma galite palikti tyrejams, o ne kaltinti nepagrystai… Tikiuosi, kad Jus nevairuojate, o jeigu taip tai linkiu niekada nepapulti i joki eismo ivyki, nes cia bet kam gali tai nutikti, net ir paciam akyliausiam. Zinoma beprotiska uzuojauta tiek artimiesiams tiek vairuotojui.
Taip, sutinku, gali nutikti taip bet kam. Bet tuo atveju galima ir gailėtis, ir atsiprašyti ir pareikšti užuojautą artimiesiems, galų gale pripažinti suklydus…
O is kur Jus zinote, kad taip ir nebuvo padaryta?
Jau buvo, kai rašiau dar nebuvo.
Gerai, kad buvo. Tikiuosi, jog zmogus tikrai gailisi ir atsiprase.. Beprotiskai didelis skausmas ir uzuojauta artimiesiems..
pritariu pareigūno R. Šliko mintims..Nėra eismo kultūros..pradedant mokiniais diedukais ir bobutėmis ir baigiant “dviratininais”na ir vairuotojais taip pat..ypač kai lenkia dviratininkus “kelias per siauras”.taigi gerbkime vieni kitus kelyje ir nelaimių išvengsime..
Pakaktų nubausti keletą pėsčiųjų, einančių pagal savo taisykles , paviešinti kiek pažeidėjų gavo,, smūgius per kišenę” ir būtų išgelbėta ne viena gyvybė .Baisu laukti pavasarinių darbų kada ties Šepkos parku , Čiurlionio gatvėje pasipils sodininkių, dviratininkų migracija į sodus ir atgal. Ne vienas vairuotojas ne kartą kirto per stabdžius šiose vietose . Betvarkė .
važiuoju 17 val iš darbo ir dažnai atsiduriu atkarpoj poliklinika aoltas avarinėj situacijoj. Neužtenka apšvietimo perėjose. Pėsčiųjų nesimato, jie dažnai išnyra paskutinę sekundę, būna be atšvaitų.
Užuojauta .
Koks pareigunu imitacinis aptverimas. Kai uzsienu viska aptveria stop juosta. Laukia espertu is panvezio kai matyti net nera stabdimo zymiu ant kelio isdauze zmones kaip keglius
Kokis dar stabdymo žymės? Ar iš viso esi girdėjęs apie ABS?
O nepagalvojote tokio varianto, jog vairuotojas galejo sukti i sona, bandydamas isvengto smugio?
Tamsiu paros metu,vaikscioti taisyklingai,su atsvaitais,uzuojauta.
Visi puikiai zino kad ta gatve greitis dvigubas, ka ten dar moteris kokias pamatysi einancias…
Yra pestiesiams takeliai ,bet butent Topolių gatveje pestiesiams jokiu pesčiųjų perėjų .kur jiems kirsti važuojamąja dalį?O jeigu kalbant apie aplinkelį tai koks čia aplinkelis, jeigu jame toks pats greičio ribojimas kaip ir miesto gatvėse