GR archyvo nuotr.

ŽŪM primena, kad, pasibaigus deklaravimo laikotarpiui, paraiškos priimamos tik tais atvejais, kai vėlavimą lėmė nuo pareiškėjo valios nepriklausančios aplinkybės – nenugalimos jėgos (force majeure) ar išimtinės aplinkybės. Tokiais atvejais pareiškėjas ar jo įgaliotas asmuo per 15 darbo dienų nuo tos dienos, kai sužinojo arba galėjo sužinoti apie nuo pareiškėjo valios nepriklausančias aplinkybes, bet ne vėliau kaip iki einamųjų metų spalio 1 d., seniūnijos darbuotojui kartu su paraiška pateikia prašymą priimti pavėluotai teikiamą paraišką ir vėlavimo priežasties pagrindimo dokumentus. Seniūnijos darbuotojas į Paraiškų priėmimo informacinę sistemą (PPIS) įveda paraiškos duomenis ir taip ji patvirtinama.

Vėlavimo priežasties pagrindimo dokumentai PPIS neregistruojami, o jų originalai siunčiami paštu Nacionalinei mokėjimo agentūrai (NMA). Pareiškėjas gali pats pateikti paraišką, ją užpildydamas PPIS, o prašymą priimti pavėluotai teikiamą paraišką ir vėlavimo priežasties pagrindimo dokumentus išsiųsti paštu NMA. Gavusi minėtus dokumentus NMA priima sprendimą dėl vėluojančios paraiškos.

Po spalio 1 d. paraiškos bet kokiu atveju nebus priimamos.

ŽŪM inform.

Subscribe
Informuoti apie
guest
0 Komentarai
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Rekomenduojami video: