Tarybos nariai domėjosi, ar tiesa, kad ateityje Švietimo, mokslo ir sporto ministerija žada atnaujinti mokyklinį transportą savivaldybėse ir kokių turimų autobusų remontas kainuoja brangiausiai. A. Laužadis patvirtino – ministerija numato, kad lėšos tokioms reikmėms bus skiriamos.
„Peržvelgus rajono mokyklų turimus autobusus galiu atsakyti, kad yra įvairaus amžiaus mokyklinių autobusų. Iki penkerių metų
senumo autobusų remontas atsieina pigiausiai. Pagal markes brangiausias yra „Iveco“ remontas, o „Mercedesų“ pigiausiai. „Volkswagenų“ – per viduriuką. Yra vienas autobusas 30 vietų, jis remontuojamas gana retai, bet turbūt dėl to jo remontas brangiau atsieina“, – komentavo A. Laužadis.
„Kai sugenda autobusėlis – ar nuomojama, ar kita mokykla „pavaduoja“?“ – domėjosi tarybos narys Gintaras Girštautas.
„Jeigu mokyklos didelis autoparkas, tai stengiasi išsiversti su turimais autobusais, tačiau dažnai į pagalbą pasitelkiamas „Romuvos“ gimnazijos autobusas, naudojamas ekskursijoms. Dažniausiai, bent jau Rokiškio mieste, „pavadavimui“ naudojamas tas. Taip pat žiūrima į autobusų parko maršrutus. Didelių pakeitimų nedaro, bet į kokį kaimą užvažiuot, esant reikalui, sutinka“, – paaiškino A. Laužadis.
Tarybos narys Antanas Vagonis domėjosi galimybę pavėžėti keleivius mokykliniu autobusu. „Paprastai keleiviai nevežami, nebent tai būtų socialinėms įstaigoms reikalingi klientai“, – atsakė A. Laužadis.