– Įsisukai į įdomų verslą – įvairių telefonų dėkliukų, kompiuterių aksesuarų sritį. Kaip ir kodėl kilo tokia idėja? Ar pasinaudojai parama verslui, ar viską pradėjai pati?
– Kadangi dvi dukros gimė viena po kitos, buvimas namuose ir visa buitis pradėjo labai slėgti, trūko veiklos, kuri padėtų atitrūkti nuo kasdienybės ir grįžti į save. Motinystė yra nuostabu ir prasminga, bet su kiekvienu vaiku pasikeiti, rodos, nebeprisimeni, kokia buvai ir kaip priimti naują save. Bedainuojant lopšinę, „ar žinai, kad graži panelė, buvo tavo, buvo kažkada mama…“, sukilo gumulas gerklėje. Tai kur ta graži panelė? Pradėjau galvoti, kad reikia kažką keisti, imtis kažko naujo, todėl pradėjau internete ieškoti papildomų veiklų. Užsiregistravau į seminarą, ten sužinojau apie „print on demand“ (spausdinimo pagal poreikį) principu veikiančią lietuvišką gamyklą, kuri spausdina dėkliukus telefonams ir kompiuteriams. Smagiausia, kad veiklai pradėti nereikia didelių investicijų, taigi viską pradėjau pati.
– Kai atsirado „Moiros“ pavadinimas? Savo puslapyje rašai, kad iš dalies įkvėpė dukros?
– Pavadinimą sugalvoti turbūt buvo sunkiausia, norėjosi trumpo ir aiškaus. Kai sugalvodavau tinkamą, toks internetinis domenas būdavo užimtas… Kadangi mėgstu mitologiją, pradėjau kažko tinkamo ieškoti visų dievų ir deivių. Taip prisiminiau moiras, tris Dzeuso ir Temidės dukras, likimo deives. Viskas gražiai susijungė ir tiko, nes mano trys dukros irgi formavo ir keitė mano gyvenimą ir likimą. Tikrinant domeną moiros.com tikrai drebėjo rankos, kad tik būtų laisvas, ir man pagaliau pasisekė.
– Kaip viską pradėjai? Ko sieki savo prekės ženklu?
– Apie viską papasakojau vyrui Mantui, dar dvejojau, ar imtis, ar pavyks, bet palaikymas buvo stiprus, pagalvojau, kad neturiu ko prarast ir visada gailiesi nepabandęs… Nusistačiau datą, kada turiu paleisti svetainę, pradėjau kurti dizainus, socialinių tinklų puslapius. Jei ko nežinodavau, informacijos ieškodavau internete arba kreipdavausi į tiekėjų ar kitų paslaugų administratorius. Viską narpliojau po truputį ir mažais žingsniais judėjau. Daugiausiai ir geriausiai dirbdavosi naktimis užmigdžius dukras.
Šiuo metu vyksta nuolatinis mokymasis, nes tiek apie socialinius tinklus, tiek apie prekės ženklo pozicionavimą turiu tik pagrindinių žinių. Taigi vis gilinuosi, skaitau ir viską išbandau praktikoje.
Kurdama prekės ženklą pirmiausia turbūt pati sau norėjau parodyt, kad buitis manęs dar nesuvalgė. Norėjau turėti papildomą užsiėmimą, kur galėčiau kurti ir išreikšti save. Įkvėpti kitas mamas ir merginas pradėti sau mielą ir malonią veiklą. Na, o telefonai tapo mūsų kasdieniais įrankiais, kodėl gi nepavertus jų stilingais aksesuarais, užbaigiančiais įvaizdį ar pasakojančiais jūsų istoriją.
Išsamiau skaitykite penktadienio „Gimtajame…“