Iškaba – ne reklama
Patvirtinti išorinės reklamos įkainius pernai nepavyko, nes projektą svarstant kilo nesutarimų, kas yra išorinė reklama. Kai kurie politikai tyčia ar per neapsižiūrėjimą prie reklamos priskyrė įmonių pavadinimus. Neradus bendro sutarimo klausimas buvo atidėtas. Vietinės rinkliavos už reklamą įkainių projektas į rajono tarybą grįžta. Ateinantį penktadienį vėl bus narpliojami rinkliavos už išorinės reklamos rajono teritorijoje nuostatai: leidimų išdavimo tvarka, įkainiai ir lengvatos.
Ant savivaldybės objektų – brangiau
Pagal teikiamą projektą, vietinė rinkliava už leidimo išdavimą įrengti iškabą, ne didesnę nei 0,3 kv. m, vieniems metams nebus imama. Jei reklama didesnė, teks mokėti 10 eurų už kiekvieną papildomą kvadratinį metrą, viršijantį 0,3 kv. m ploto.
Išsamiau skaitykite „Gimtajame…“
Ar jau yra koks reglamentas, kur kalbama apie reklamos ir iškabos skirtumus? Kokie tam reikalavimai yra? Pvz. jeigu įmonė perka Google AdWords reklamą, ten šone rodo, jog tai reklama. Pvz. Google Ads reklama kaina arba biudžetas gali būti patys minimaliausi, bet ten vis tiek rodo, kad tai mokama reklama. Čia būtų papildomos išlaidos, bet jei ant kiekvienos reklamos būtų kažkoks specialus žymėjimas, žvaogždutė arba žvagždutė su R raide, būtų toks kaip sutartinis ženklas. Vadinasi visos reklamos būtų pažymėtos ir būtų žinoma kur apmokėta lauko reklama. O visi kiti ikabų variantai, vadinasi nėra apmokėti ir būtų ne kaip mokama reklama, o… Skaityti daugiau »