A. Stanio ir organizatorių nuotr.

Konkurencija – sveikas dalykas

Kaip pasakoja vienas iš idėjos autorių Vytauras Valikonis, ši idėja gimė gana spontaniškai.

„Praėjusį sezoną lankėmės pas rajono ūkininką Petrą Šiaučiūną jo ledo trasoje, tačiau šiais metais belaukdami, kol atsidarys jo trasa, nusprendėme patys imtis iniciatyvos ir atidaryti dar vieną ledo trasą. Manau, konkurencija sveikas dalykas, o lankytojų užtenka abiejose trasose. Susibūrę su keliais pažįstamais ir draugais, atvažiavę džipu per pusnis, pradėjome daryti trasos kontūrus ir planuoti kitus darbus. Atsivarėme traktorius su 4 metrų pločio sėjamąja, 6 metrų pločio volus. Ačiū Audriui Vizbarui, kuris juos paskolino. Pirmą kartą beveik dvi savaites liejome vandenį ir „auginome“ ledą. Tai didelė investicija. Praėjusį gruodį dar spėjome vieną savaitgalį skirti trasos išbandymams ir treniruotėms, bet atodrėkis sugadino visą mūsų darbą“, – pasakoja V. Valikonis.

Tačiau rankų nenuleido. „Po pirmųjų treniruočių sulaukėme gausybės gerų atsiliepimų ir susidomėjimo. Tai skatino dirbti toliau. Vos tik leido orai, kibome, dirbome beveik dvi savaites be sustojimų, išliejome daugiau nei 1000 kub. m vandens. Idealiausias oras lieti trasą – minus 8, minus 15 laipsnių šalčio. Tiesa, sulaukėme kur kas žvarbesnių orų ir turėjome įvairiausių kuriozų. Liejant ledą spaudžiant -28 laipsnių šalčiui tiesiog užšalo traktoriaus kuras, o per keturias valandas užšalo ir tempiamoje statinėje buvęs vanduo. Visgi viską pavyko padaryti laiku ir praėjusį savaitgalį „Ledo poligone“ surengėme pirmąsias varžybas“, – pasakoja pašnekovas.

Varžybos

Šeštadienį ir sekmadienį trasoje nenustojo gausti automobiliai, keturračiai, bagiai. Užsiregistravę dalyviai varžėsi dėl geriausio rato laiko.

Štai šeštadienį automobilių entuziastai galėjo išbandyti trasą naudodami padangas su sportiniais dygliais (roketais). Šiose varžybose keturiais ratais varomų automobilių klasėje (AWD) pirmąją vietą užėmė Paulius Šniukas („VW Golf“), antrąją – Edmund Savicki („Mitsubishi Lancer EVO X“), trečiąją – Donatas Rutkauskas („Mitsubishi Lancer EVO X“). Galiniais ratais varomų automobilių (RWD) įskaitoje pirmąją vietą užėmė Tadas Vaškelis (BMW 330i), antrąją – Marius Žiukelis (BMW 325), trečiąją – Dalius Šeikis (BMW).

Sekmadienį trasa buvo skirta bagiams ir keturračiams. Susirinko dar daugiau entuziastų, tad jie varžėsi net keturiose klasėse. Keturračių klasėje 400–750 cc varikliais pirmąją vietą užėmė Vytautas Krasauskas, antrąją – Paulius Baltrukėnas, trečiąją – Gintaras Giminauskas. 750–1000 cc klasėje neaplenkiamas buvo Rytis Patapovas, antrąją vietą užėmė Rimvydas Zoluba, trečiąją – Vygantas Vebra. Sportinių keturračių klasėje pirmąją vietą laimėjo Kęstutis Juodokas, antrąją vietą – Renatas Jegorovas, trečiąją – Kajus Neniškis. Bagių SSV įskaitoje pirmas buvo Aurimas Krasauskas, antrąją vietą užėmė Aurimas Šukys, trečiąją – Modestas Bagdonavičius.

Dar sugrįš

V. Valikonis pasakoja, kad praėjusį savaitgalį išmokta ir įgyta dar daugiau patirties, tad ledo trasa dar tikrai sugrįš.

„Atšilimas, tad trasa vėl tampa nenaudojama. Jei orai bus palankūs, trasą šį sezoną dar bandysime prikelti, o kitą sezoną grįšime dar stipresni. Geri žiūrovų ir dalyvių atsiliepimai motyvuoja. Dėkoju žmonėms, kurie prisidėjo idėjos įgyvendinimo: Jonui Žemaičiui, Irmantui Seibučiui, Ričardui Valiuliui, Audriui Vizbarui, Benui Babickui ir visiems kitiems“, – dėkoja V. Valikonis ir visas „Ledo poligono“ kolektyvas.

Daugiau apie „Ledo poligoną“ ir trasos veiklą galite sužinoti feisbuko puslapyje „Ledo poligonas“.

Subscribe
Informuoti apie
guest
0 Komentarai
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Rekomenduojami video: