Savivaldybės nuotr.

Darbai prasidės rugsėjo antroje pusėje

Kaip sako AB „Kelių priežiūra“ Rytų regiono Rokiškio kelių tarnybos vadovas Laimis Magyla, jau pateiktas užsakymas suprojektuoti šios sankryžos paprastąjį remontą. „Manau, kad projektavimo darbai truks mažiausiai mėnesį, todėl remontuoti šią sankryžą pradėsime ne anksčiau kaip rugsėjo antroje pusėje. Bet kuriuo atveju darbus turėsime pabaigti iki spalio pabaigos“, – paaiškina L. Magyla.

Pasak L. Magylos, sankryža bus iš naujo asfaltuojama, atsiras ir eismo saugumo salelė. „Kol nėra projekto, detalių negaliu pasakyti, bet saugumo priemonėms šioje sankryžoje bus skiriamas dėmesys. Be abejo, vykdant darbus bus ribojamas ir eismas, tačiau kelias nebus uždarytas“, – komentuoja L. Magyla.

Kol nėra projekto, neaišku ir kokia bus šio remonto darbų vertė.

Dėl sankryžos remonto teko gerokai pakovoti

Daug pastangų dėjęs, kad ši sankryža pagaliau būtų suremontuota, ne kartą dėl jos kreipęsis į bendrovę „Via Lietuva“, į Susisiekimo ministeriją, Rokiškio rajono meras Ramūnas Godeliauskas sako, kad gerąją žinią gavęs jau atostogų metu.

„Iš bendrovės „Via Lietuva“ gavau žinutę, kad šiais metais su AB „Kelių priežiūra“ pasirašyta sutartis dėl Bajorų sankryžos ir likusios nedidelės dviračių tako atkarpėlės Kavoliškyje sutvarkymo. Viena vertus, tai gera žinia, tikrai yra kuo pasidžiaugti. Kita vertus, vis dar neapleidžia baimė, kad vėl kažkas atsitiks. Juk žadama ne pirmą kartą, bet vis nepadaroma. Noriu tikėti, kad šįkart tikrai bus padaryta“, – tikisi rajono meras.

R.Godeliauskas prisipažįsta, kad dėl šio, atrodo, labai paprasto reikalo, šitiek metų teko stengtis, važinėti. „Gal daugiau kaip 20 kartų dėl šių objektų lankiausi bendrovėje „Via Lietuva“, nuolat kalbėjau apie šią sankryža. Negaliu atsistebėti, kad tiek reikia dirbti ir stengtis dėl paprastos, nedidelės sankryžos remonto. Tai iš tiesų yra liūdna. Manau, kad, jeigu ne susisiekimo ministro vizitas Rokiškyje, kažin ar turėtume šį rezultatą. Po šio vizito atsirado kur kas konkretesnis dialogas ir sprendimai. Atsirado tiesioginė susisiekimo viceministro kontrolė, su kuriuo betarpiškai bendravau šiais klausimais“, – sako R. Godeliauskas.

Rokiškio rajono mero nuomone, ne įmonės čia kaltos. Tokia situacija parodo valstybės požiūrį į regionų kelius, kuriems skiriamas apgailėtinas finansavimas. „Kadangi tai ne didmiesčių keliai ir ne autostrados, tai finansavimo ir dėmesio iš vyriausybės faktiškai jokio. Griūvantys tiltai, subyrėję keliai regionuose – tokio požiūrio pasekmės. Vien šiais metais iš to finansavimo, kurį gavo bendrovė „Via Lietuva“, atmetus visus strateginius objektus – magistralę VIA BALTICA, Utenos kelią ir karinių miestelių pritaikymą karinei infrastruktūrai, – liko pinigų, už kuriuos visoje Lietuvoje tegalima suremontuoti nuo 50 km iki 150 km kelių priklausomai  nuo remontuojamo kelio grunto, nuovažų skaičiaus ir t.t.“, – sako R. Godeliauskas.

Savivaldybės inform. ir nuotr.

Subscribe
Informuoti apie
guest
1 Komentuoti
Naujausius
Seniausius Įvertinimą
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Obelis
Obelis
2024 25 liepos 19:06

Spės iki žiemos?

Rekomenduojami video: