Posėdžio pirmininkas, rajono meras Ramūnas Godeliauskas politikų prašė diskutuoti iš esmės, nes dėl COVID-19 saugumo reikalavimų po poros valandų darbo privaloma pertrauka, per kurią turi būti dezinfekuojama posėdžių salė. Tarybos nariai daugumą klausimų priėmė be įprastų replikų, beveik be klausimų ir pasisakymų. Taip vyko dar ir dėl to, kad šiame posėdyje nebuvo svarstoma didesnių ginčų galinčių išprovokuoti projektų.
Bene vienintelė diskusija užsimezgė tik dėl savivaldybės ir Lietuvos kelių direkcijos (LKD) sutarties, kuria LKD žinion perduodamos miesto gatvių atkarpos ir sankryžos. Derybos dėl dalies miesto kelių priežiūros ir tvarkymo pradėtos prieš gerus metus, laukta tik galutinio rajono tarybos pritarimo. LKD pagal projektą iki 2023 m. įsipareigoja sutvarkyti Juodupės ir Dvaro gatvių sankryžą, įskaitant takų įengimą. Taip pat Panevėžio ir Vilties gatvių atkarpas bei jų sankryžą, Respublikos gatvės dalį iki Panevėžio gatvės ir jų sankryžą.
Keliems tarybos nariams kilo abejonių: kas minėtus kelius prižiūrės iki 2023 metų ir ar neatsitiks taip, kad ateityje LKD planai dėl minėtų ruožų priežiūros gali pasikeisti ir priežiūra teks rūpintis savivaldybei? Siūlyta į sutartį su LKD įtraukti ilgalaikės priežiūros reikalavimą.
Klausimą pristačiusi Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėja Vida Paukštienė kelis kartus pakartojo abejojantiesiems, jog ir dabar miesto kelių priežiūros lėšos gaunamos iš valstybinės įstaigos LKD.
Miestų pagrindinių eismo arterijų priežiūros perdavimas LKD – procesas, kuriuo siekiama racionaliai sutvarkyti magistralinių miestų kelių priežiūros koncepciją. Šia praktika jau pasinaudojo Ukmergės miestas – ten LKD jau vykdo savo įsipareigojimus dėl perimtų savo žinion kelių.
Posėdyje akcentuota, jog LKD jau yra parengusi projektus ir rezervavusi lėšų Rokiškio gatvių remontui, plėtrai ir priežiūrai, kuriuos tarybos sprendimu savivaldybė perduoda įstaigos žinion. Po diskusijų politikai priėmė teigiamą sprendimą.