Po ilgesnės pertraukos ir dalyvavimo šonaslydžio (drifto) varžybose Petras Šiaučiūnas su šturmanu Žilvinu Juršiu grįžęs į ralio trasas gal galėjo pasiekti ir daugiau, bet priešpaskutiniame greičio ruože dėl variklio gedimo turėjo pasitraukti iš lenktynių, kaip ir dar beveik 30 ekipažų.
Geriau sekėsi gerokai jaunesniems – Saimono Daudžvardžio ir Justino Vainiūno duetui. Dar prieš ralio sezoną „Gimtasis…“ rašė, kad Saimonas persėdo į naują „Ford Fiesta R2T“ automobilį, pasirinko naują šturmaną ir šiame sezone turėjo nemažai vilčių pasirodyti labai sėkmingai. Deja, pirmuosiuose Lietuvos ralio čempionato etapuose šiam ekipažui sekėsi prastokai – dėl techninių problemų trasos jie vis nebaigdavo. Be problemų neapsiėjo ir „Rokiškio Grand Rally“, bet distanciją baigti pavyko. Ir ne tik baigti. Nors bendrojoje įskaitoje jaunieji ralio meistrai liko toli nuo nugalėtojų pakylos, savo klasėje užėmė trečiąją vietą, o po pirmosios ralio dienos buvo netgi pirmi. Plačiau apie Rokiškio ralį ir visą sezoną šnektelėjome su pačiu Saimonu.

– Savo klasėje likote treti, o bendrojoje?
– Trisdešimt šešti.
– Ar padėjo savo trasos ir savi žiūrovai?
– Iš tikrųjų pažįstamas buvo tik vienas greičio ruožas. Apie kitus nelabai ką ir žinojau.
– Kaip sekėsi ankstesniuose etapuose?
– Sekėsi neblogai. Tik vis sutrukdydavo finišuoti techninės problemos.
– Šiuo kartu techninių problemų pavyko išvengti?
– Penktadienį viskas buvo gerai. Viskas labai gerai sekėsi – iš 59 pozicijos pakilau iki 39. O šeštadienį nuo ryto iki 11 greičio ruožo turėjau problemų su interkulerio žarnele. Dėl to varikliui trūko galios.
– Tai technikai turėjo nemažai darbo? Ar išsprendėte tą problemą?
– Taip. Išsprendėme problemą ir nuo dvylikto iki penkiolikto greičio ruožo jau važiavome normaliai. Jeigu ne šita problema, savo klasėje būčiau buvęs pirmas.
– Kaip patiko trasos? Nenuobodžios?
– Greičio ruožų trasos buvo įdomios. Tik antrą kartą važiuojant šeštadienio rytiniuose greičio ruožuose kelias buvo labai prastas. Oro sąlygos geros, bet trasos parinktos tokios, kur smėlis, durpės. Ten pirmą kartą pravažiavus automobiliams buvo ir iškastų medžių šaknų, ir nemažų akmenų. Labai sudėtinga važiuoti.

– Kiek dar liko šiemet Lietuvos ralio čempionato etapų?
– Du – Elektrėnuose ir Zarasuose. Rugsėjį ir spalį.
– Kokio rezultato tikitės galutinėje įskaitoje? Yra galimybių užkopti į viršų?
– Ne. Kadangi ankstesni etapai buvo nesėkmingi, šiemet vilčių jau nėra.
– Kokie svarbiausi dalykai bus ruošiantis kitam sezonui?
– Ieškoti partnerių ir rėmėjų, kurie padėtų startuoti visose įmanomose varžybose. Dar susidraugauti su mašina ir siekti aukštesnių rezultatų.
– Sunkiai sekasi su nauja mašina?
– Nelabai sunkiai, bet padirbėti dar yra kur. Mašina greita, pirma tokia, tai reikia gerai suprasti, ką su ja darai ir technine, ir vairavimo prasme. Daug atsakomybės ir dėmesingumo.
– Sėkmės paskutiniuose šių metų etapuose.













































