Vieni kategoriškai nusprendė, kiti derasi
Janina Žvirblienė skundžiasi, kad Juodupėje beveik nebeliko, kur sumokėti kai kuriuos mokesčius, mat nuo rugpjūčio vidurio „Norfos“ parduotuvėje buvęs „Perlo“ terminalas išmontuotas. Kodėl taip pasielgta, pasiteiravome „Perlo“ konsultantų ir prekybininkų.
Mums paaiškino, jog mokesčių už komunalines paslaugas priimančių terminalų neliko nė vienoje „Norfos“ tinklui priklausančioje parduotuvėje visoje Lietuvoje – toks „Norfos“ vadovybės sprendimas.
Prekybos tinklo atstovas spaudai Darius Ryliškis nurodė dvi tokio pokyčio priežastis. Pirma – mokesčių rinkimas nėra tinklui būdinga funkcija. Antra – priimant mokesčius, prie kasų susidarydavo eilės, dėl to būdavo daug nepatenkintų pirkėjų.
Taip sutapo, kad nuo rugsėjo pradžios minėtų mokesčių per „Perlo“ terminalą nebepriima ir UAB „Daivida“ parduotuvė Juodupėje. Visgi „Daividos“ mažmeninės prekybos vadovė Jolanta Juknė nebuvo nusiteikusi labai pesimistiškai. Ji paaiškino, jog šiuo metu vyksta derybos su „Perlu“. Nuo išsamesnių komentarų susilaikė, nes, pasak jos, derybų metu tai daryti būtų nesąžininga. „Suprantame gyventojus. Bet dabar tiesiog deramės“, – sakė J. Juknė.
Išsamiau skaitykite „Gimtajame…“
O kokia išeitis? Kaip nuvažiuoti į Rokiškį senyvo amžiaus žmonėms ir sumokėti mokesčius? Juk yra daug tokių, kurie nevažiuoja tikrai niekur, kad ir autobusai “nemokami”. Buvo žadėta, kad Rokiškio komunalininkas išsiims banko licenciją , kad galėtų kasa rinkti visus mokesčius, bet pažadai ir liko pažadais. (rinkimai pasibaigė)