Po daugiau nei 140 sportinių kilometrų ir dviejų įtemptų dienų savo pranašumą įtikinamu 1 min. ir 18 sek. skirtumu įrodė V. Žalos ir I. Pūkio ekipažas, antrieji šiame ralyje liko M. Samsono ir E. Snitkaus duetas, o trečioje vietoje – latvių E. Blūms ir D. Eglītis ekipažas. Ketvirtoji vieta bendroje įskaitoje atiteko kauniečio G. Firanto ir kraštiečio M. Valiulio ekipažui, o penktieji šį ralį baigė L. Vaškys ir L. Paškevicius.

Kraštiečių pergalės ir nesėkmės

Pauliaus Baltrukėno ir Ryčio Patapovo ekipažas namų ralio, deja, net nebaigė.

„Organizatoriai padarė viską, kas geriausia, o mes, sportininkai, turėjome prisitaikyti prie esamų sąlygų ir skųstis negalime. Manau, kad turime padėkoti organizatoriams už renginį ir džiaugtis, jog tokio masto varžybos vyksta mūsų krašte“, – sako P. Baltrukėnas.

Sportininkas apgailestavo, kad šis ralis jų ekipažui prasidėjo nesėkmingai. „Bandžiau grįžti į savo vėžes, bet pamatęs, kad nepavyksta, nusprendžiau nebetęsti ralio. Šiuo metu dar galvoju apie padarytas klaidas, bet tikiuosi, kad jos nepasikartos ir kitame ralyje pavyks užlipti ant nugalėtojų pakilos“,- pasakoja P. Baltrukėnas.

Kraštiečių Povilo Čaikausko ir Tomo Palavisko ekipažas, startavę Lietuvos ralio sprinto čempionate, pasidžiaugė puikiu raliu.

„Ralis praėjo puikiai, nors ir turėjome bėdų su automobiliu, nes teko važiuoti su sugedusiais amortizatoriais, todėl teko automobilį saugoti, kad pasiektume finišą. Trasos buvo geros, nebuvo labai sudėtingos, tik reikėjo tinkamai susidaryti stenogramą, įsivertinti posūkius ir tramplynus, kurie buvo tikrai aštrūs ir pavojingi. Šiemet dalyviams teko įspūdingas skaičius greičio ruožų, kurie nesikartojo. Daugumai tai buvo tikrai iššūkis“, – taip Rokiškio ralį įvertino P. Čaikauskas.

Pasak sportininko, ralis buvo suorganizuotas tikrai gerai. „Ne veltui tai – didžiausia ralio šventė visoje Lietuvoje. Savo tikslus pasiekėme, nugalėjome SG-3 klasėje, daugiau nei 30 sek. aplenkdami artimiausius konkurentus. Tokio kalibro varžybose dalyvavome po beveik metų pertraukos, tad esame išties patenkinti savo pasiekimu. Dabar ralio automobilis iškeliaus į Kauną, teks perrinkti visus keturis amortizatorius, bus patikrinti visi važiuokles mazgai, dėl variklio keitimo dar nesame tikri. Per artėjančias dvi savaites nuspręsime, ar startuosime Elektrėnų ralyje“,- pasakoja P. Čaikauskas.

Trečiąją vietą LARČ8 įskaitoje užėmė Mariaus Žiukelio ir Stepono Kriaučiūno ekipažas.

„Labai ilgas ir sudėtingas ralis. Ypatingai didelį dėmesį reikėjo sutelkti į trasų susirašymą, kad turėtume kokybiška stenogramą. Deja, ji nebuvo tokia kokybiška, kaip norėjosi, nes 12 valandų važinėjimo po Rokiškio  apylinkės – išvargome. Kiekviename ralyje yra pliusų ir minusų, ne išimtis ir šis. Džiaugiamės, kad pavyko baigti namų ralį, nesugedo automobilis, o dar ir ant podiumo užlipome, esame patenkinti rezultatu“, – pasakoja M. Žiukelis.

Kraštiečio Saimono Daudžvardžio ir vilniečio Pauliaus Balčiūno ekipažas „CBet Rally Rokiškis 2023“ nebaigė dėl automobilio gedimo – jų kova baigėsi devintajame greičio ruože.

Kauniečio Giedriaus Firanto ir kraštiečio Mato Valiulio ekipažas šiame ralyje užėmė aukščiausias pozicijas bendroje įskaitoje.

„Viskas sekėsi neblogai. Po vieno iš šuolių 4-6 ruože lyg pradėjo kaisti automobilis ir visas likusias varžybas neradome priežasties kodėl, tad kartais jau variklio kompiuteris ribojo galią, dėl to nebegalėjome tęsti kovos su ekipažu iš Latvijos, kuris buvo žiauriai greitas. Pirmoji diena praėjo neblogai, klaidu nebuvo, važiavome tikrai tiksliai ir stengėmės išlikti kovoje. Antrą diena taip pat startavome neblogai, tiesa, matėme kiek daug automobilių krenta iš kovos dėl pačių įvairiausiu priežasčių, tad šeštadienį antroje dienos pusėje jau važiavome truputį ramiau“, – pasakoja M. Valiulis.

Pasak jo, bet kilo problemų susirašyti greičio ruožus. „Kadangi buvo 15 unikalių greičio ruožų, juos susirašyti buvo problemų ir užtrukome visą dieną. Vėliau, žinoma, prisidėjo ir nuovargis. Trasos buvo geros, išskyrus tų tramplynų, prie kurių reikėdavo sustoti ir ramiai pravažiuoti, nes kitaip gretai galėjai sulaužyti automobilį, ką ir pamatė ten buvę žiūrovai“, – įspūdžiais dalinosi  M. Valiulis.

M. Valiulio teigimu, ralis Rokiškyje pavyko išties puikiai. „Renginys buvo puikus. Labai daug žiūrovų prie trasų, daug palaikymo, tik gal tų ruožų ir sportinių kilometrų kaip Lietuvos ralio čempionatui truputį per daug. Taip pat ir pats ralio formatas gal ilgokas. Šeštadienį pirmame ruože startavome apie 8 val. ryte, o paskutiniame – tik 20 val. vakare. Tikrai buvo sunku tiek mums, tiek technikai“, – sakė sportininkas.

„Mūsų pirmas tikslas buvo finišas, o antras – laimėti savo klasėje. Šį kartą to nepavyko padaryti, nes svečias iš Latvijos Emils Blums yra velniškai greitas sportininkas. Pora greičio ruožų mums pavyko jį vytis, bet bendrame rezultate turime kur padirbėti. Lietuvos automobilio ralio čempionato ketvirtame etape bendroje įskaitoje užėmėme trečią vietą, 3 įskaitoje – antrąją vietą, o bendroje „CBet rally Rokiškis 2023“ įskaitoje likome ketvirti. Rezultatu esame patenkinti, nes atvykome be treniruočių ar papildomo pasiruošimo, o automobilis iš esmės liko sveikas. Norime padėkot savo pagrindiniam partneriui AB „Rokiškio sūris”, nes jų dėka galime siekti aukščiausių rezultatų“,- pasibaigus raliui sakė M. Valiulis.

Bandomojo greičio ruožo akimirkos

„CBet Rally Rokiškis 2023“ atidarymo akimirkos

„Cbet Rally Rokiškis 2023“: antrosios dienos rytas

Miesto greičio ruožo akimirkos:

Subscribe
Informuoti apie
guest
0 Komentarai
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Rekomenduojami video: