Mariaus Žiukelio ir Stepono Kriaučiūno ekipažas BMW automobiliu virto jau pirmajame greičio ruože ir įveikę daugiau nei pusė ralio nusprendė nebetęsti varžybų.
„Elektrėnams buvome nusiteikę kovingai, daug ruošėmės, daug dėjome pastangų, tačiau pirmajame greičio ruože į vieną iš posūkių „atėjome“ gan greit ir nuslydome miške į pakelės griovį ir vertėsi. Iki šiol analizuojame priežastis. Po avarijos miške mūsų BMW gulėjo ant šono, dėkojame žiūrovams, kurie padėjo ji atversti. Vizualiai apžiūrėjus automobilis buvo paviršutiniškai apgadintas, pakeitėme ratą ir bandėme tęsti lenktynes. Serviso zonoje mechanikai BMW sutvarkė, kad galėtume tęsti lenktynes koviniu režimu ir nuvažiavome daugiau nei pusė ralio. Aišku, likome klasės rikiuotės gale, nes po avarijos daug laiko užtrukome, kol išvažiavome. Likus trims greičio ruožams nusprendėme nebetęsti lenktynių ir tausoti technika paskutiniam Lietuvos ralio čempionato etapui, vyksiančiam Utenoje jau šio mėnesio pabaigoje“, – pasakoja M. Žiukelis.
Kauniečio Giedriaus Firanto ir kraštiečio Mato Valiulio ekipažas ralio taip pat nebaigė dėl staiga pradėjusio kaisti „Mitsubishi“ automobilio variklio.
„Pirmąjį greičio ruožą įveikėme lyg ir gerai, bet ties antro viduriu pradėjo kaisti variklis ir po serviso zonos nusprendėme nebesivaržyti, nes galime pridaryti daugiau ir daug brangesnių problemų. Liko paskutinis etapas Utenoje, kur taškai dauginasi 1,5 karto, tad teoriškai dar galime būti čempionais savo klasėje, o realiau dar galime kovoti dėl 2–3 vietos klasėje. Elektrėnų ralį pabaigė tik klasės lyderis, tad taškai iš esmės klasėje nepasikeitė. Tikimės rasti bėdą ir startuoti Utenoje“, – pasakoja M. Valiulis.