Šie lenktynininkai Lietuvos ralio gerbėjams jau yra pažįstami, mat 2017-ais metais debiutavusiose „Samsonas Rally Rokiškis“ varžybose pasirodė „Trabant“ automobiliu. Deja, tuomet duetui nepasisekė. Viename iš greičio ruožų ekipažas turėjo incidentą ir iš varžybų pasitraukė. Dabar vokiečiai pranešė džiugią žinią – po metų pertraukos jie vėl grįžta į Rokiškį ir šįkart čia startuos jau kitu, gerokai konkurencingesniu automobiliu nei važiavo iki tol.
„Mes labai džiaugiamės galėdami vėl sugrįžti į „Samsonas Rally Rokiškis“ varžybas. Užpernai kartu su Thomasu Grimm važiavome „Trabant“ automobiliu, bet dabar lenktyniausime su nauja technika. Atvykstame su „VAZ 2105 VFTS“, prie kurio konstravimo prisidėjo ir žymusis jūsų šalies lenktynininkas Dovilas Čiutelė. Automobilis turi 1,6 litro variklį, išvystantį 145 arklio galias“, – kalbėjo šturmanas Aaronas Jungnickelis.
Sportininkas iš Vokietijos viliasi, kad šiemet „Samsonas Rally Rokiškis“ varžybos ir vėl bus tikra šventė tiek dalyviams, tiek žiūrovams. Pasak Aarono, šis ralis pasižymi puikia atmosfera, tad pagrindinis komandos tikslas yra gerai praleisti laiką ir mėgautis lietuvišku raliu.
„Mums patinka šio ralio organizacija, nuostabi atmosfera serviso zonoje bei tikrai išskirtiniai žvyriniai greičio ruožai. Smagu čia lėkti maksimaliu tempu. Tikimės, kad šiemet taip pat galėsime mėgautis šiomis varžybomis.
Iš Vokietijos būsime vieninteliai dalyviai turbūt todėl, kad dažniausiai mūsų šalyje ralis vyksta ant asfalto. Vokiečiai nėra patys geriausi lenktynininkai ant žvyro. Nežinau, kaip seksis mūsų ekipažui, tačiau esame nusiteikę pasilinksiminti ir padovanoti geras emocijas žiūrovams.
Be to, galine ašimi varomu automobiliu Lietuvoje lenktyniausime pirmą kartą, todėl turėtų būti daug smagių momentų“, – pasakojo Aaronas Jungnickelis.
Šių metų „Samsonas Rally Rokiškis“ varžybų dalyviams per dvi dienas teks įveikti net 16 greičio ruožų. Jie nusidrieks beveik 150 kilometrų distancijoje.