M. Žiukelio (viršuje) ir S. Kriaučiūno ekipažas LARČ8 įskaitoje užėmė pirmąją vietą. Asmeninio archyvo nuotr.

LARČ8 pirmąją vietą, 2WD antrąją vietą ir bendroje įskaitoje 22-ąją vietą užėmė Mariaus Žiukelio ir Stepono Kriaučiūno ekipažas.

„Lazdijai – naujas ralis. Nauji, greiti greičio ruožai ir geri keliai. Nors pirmąją ir antrąją ralio dieną turėjome nesklandumų dėl automobilio, bet mechanikai greit pašalindavo bėdas. Rezultatu esame patenkinti, aplenkėme tiek jaunuosius talentus, tiek senuosius ralistus. Pasibaigus šiam raliui koncentruojamės į artėjantį Rokiškio ralį“, – pasakoja M. Žiukelis.

Ketvirtąją vietą LARČ3 įskaitoje ir dvyliktąją vietą bendroje įskaitoje užėmė kauniečio Giedriaus Firanto ir kraštiečio Mato Valiulio ekipažas.

A. Rakausko nuotr.

„Važiavome į ralį neblogos nuotaikos, savaitės pradžioje pasidarėme testus, lyg ir viskas atrodė neblogai. Mūsų klasėje buvo daugiau nei 10 dalyvių ir, atrodė, bus smagu: atvyko labai greitas latvis Martins Sesks, kuris laimėjo du paskutinius Europos ralio čempionato etapus, taip pat buvo Emilis Blums, kuris laimėjo mūsų klasėje Žemaitijos ralyje. Jame nestartavome.

Pirmieji ruožai sekėsi neblogai, atrodė, važiuojame gana greitai, laikai, deja, nebuvo labai geri. Klasės lyderis M. Sesks pabėgo į priekį ir jau pradėjo kovą su gerokai galingesne R5 technika, o kitas latvis E.  Blums irgi parodė savo tempą ir mes likome trečioje vietoje. Antra diena prasidėjo neblogai – važiavome savo tempu. Abu latviai po truputį tolo ir mes nusprendėme nebandyti jų vytis, nes šiais metais važiuojame dar tik antrą ralį ir nėra nei sportinių kilometrų, nei tikslo „plėšytis“, nes šiemet dėl taškų nekovojame. Likus keturiems ruožams iki finišo mus aplenkė jaunas svečias iš Lenkijos su „Ford Fiesta“  automobiliu, bet mes nenorėjome atiduoti podiumo ir nusprendėme paspausti greičio pedalą. Važiuojant devintame greičio ruože paskutiniame posūkyje pamatėme lenko automobilį griovyje ir jis po didelės avarijos pasitraukė iš lenktynių,  tad planas pasikeitė ir norėjosi ramiai finišuoti, bet paskutiniame greičio ruože dingo trauka ir paskutinius kilometrus važiavome be turbinos. Nors turėjome 30 sekundžių persvarą, visgi dėl šio gedimo praradome apie 40 sekundžių ir podiumą savo klasėje. Deja, ralį baigėme liūdna nata.

Šiuo metu dėliojamės planus ir bandome susitvarkyti automobilį, kad spėtume startuoti Rokiškio ralyje“, – pasakoja M. Valiulis.

Subscribe
Informuoti apie
guest
0 Komentarai
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Rekomenduojami video: