Į „Gimtojo…“ redakciją paskambinusi moteris atkreipė dėmesį į, jos manymu, labai įdomią „Swedbanko“ paslaugų politiką. „Kai man išmokamas atlyginimas, informaciją apie tai gaunu trumpąja žinute. Pasiūliau tokią paslaugą užsisakyti savo kolegei, kuri taip pat yra šio banko klientė. Ši susidomėji ir nuėjo į „Swedbanką“. Darbuotoja kolegės paklausė, ar ji naudojasi jų banke pensijų kaupimo fondo paslauga. Kai šioji atsakė neigiamai, darbuotoja atsisakė jai suteikti ir SMS paslaugą. Pasidarė įdomu, kodėl prireikė papildomos paslaugos, kad gautum norimą?“– svarstė skambinusioji.
Situaciją pakomentavo „Swedbanko“ atstovas spaudai Saulius Abraškevičius. Anot jo, minėtą situaciją bankas vertina kaip neatspindinčią tikrovės arba paprasčiausią nesusipratimą. „Sudėtinga komentuoti, nebuvus liudininku. Jokio priežastinio ryšio suteikti ar nesuteikti SMS pranešimų paslaugos, atsižvelgiant į kliento dalyvavimą pensijų kaupime, nėra ir negali būti. SMS pranešimų paslaugą „Swedbanko“ klientai gali užsisakyti ir savarankiškai savo interneto banko paskyroje. Galima rinktis iš daugiau nei 10 pranešimų tipų, pavyzdžiui, gauti mokėjimai ir sąskaitos likutis, priminimas apie neapmokėtą e. sąskaitą, sąskaitos likutis pasiekė minimalią sumą ir pan. Vien per šių metų gegužę banko klientai iš viso gavo apie 1,4 mln. SMS pranešimų. Populiariausi pranešimai yra sąskaitos likučio padidėjimas ir sumažėjimas. Ši SMS paslauga yra mokama. Klientai, kurie naudojasi „Swedbanko“ išmaniąja programėle, gali nemokamai naudotis realaus laiko pranešimų paslauga apie gautus ar atliktus mokėjimus, e. sąskaitas ir pan.“, – komentavo S. Abraškevičius.