„Dar prieš pirmąją susirgimų bangą manyta, kad smarkiai išaugs interneto poreikis, dėl to mes padidinome srauto pajėgumus. Deja, interneto poreikis padidėjo ne daugiau kaip 10 proc. Dirbdami nuotoliniu būdu žmonės dažniausiai internetą naudoja susirašinėjimams, informacijos paieškai ar prisijungimams prie įmonės duomenų bazių. Videokonferencijoms ar nuotoliniam mokymui skirtos sistemos „Zoom“, „Team“ ir kitos yra optimizuotos veikti naudojant minimalius interneto poreikius tam, kad jų panaudojimas būtų kuo platesnis. Šiems darbams interneto poreikis nėra didelis, palyginti su video žiūrėjimu įvairiose platformose, tokiose kaip „Youtube“, „Netflix“, ar socialinių tinklų, tarkim, „Instagram“, naršymu.“, – pasakojo S. Gintautas.
Išsamiau skaitykite „Gimtajame…“