Daugelio autobusų stočių gali nebelikti
Keleivių autobusais vežėjai sunerimę dėl Susisiekimo ministerijos Seimui pateikto tolimojo susisiekimo reformos projekto. Po jos, tikėtina, dalis vežėjų neišsilaikys, kaip ir dauguma autobusų stočių, sumažės konkurencija tarp atskirų transporto rūšių, nes autobusų vežėjai bus verčiami taikytis prie „Lietuvos geležinkelių“ keleivių vežimo maršrutų, dėl ko autobusų reisų tarp kai kurių didžiųjų miestų gali sumažėti perpus. Oficialiai nurodoma valdžios inicijuotos reformos priežastis – Konkurencijos tarybos nutarimas, kad esamas tolimojo susisiekimo autobusais reglamentavimas neatitinka Konkurencijos įstatyme įtvirtintos nuostatos užtikrinti sąžiningos konkurencijos laisvę.
Pasak A. Taparausko, projekte numatyti tokie dideli reikalavimai, kad juos galės įvykdyti tik patys didžiausi šalies vežėjai. „Šį projektą pavadinčiau ne rinkos liberalizacija, o monopolizacija, dėl kurios ilgainiui liks 3–4 vežėjai“, – prognozuoja Rokiškio autobusų parko direktorius.
Išsamiau skaitykite šeštadienio „Gimtajame…“
Po darbo nevažiuoja autobusas į Maineivas, kaip grįžti namo?
Ar labai blogai, kad nuostolingai dirbančius mažus autoparkus išstums keli didieji privatininkai? Tarkim, man kaip vartotojui, maršrutu Vilnius-Rokiškis daug maloniau važiuoti su naujais TOKS autobusais, o ne aplūžusiais Rokiškio autoparko, be to, kainos pas privatininką mažesnės perkant bilietą į abi puses.
konkurencija labai gerai, gal baigsim visi išlaikyti griūvantį autobusų parką, užteks melžti pinigus