DĖL APLEISTO IR NEPRIŽIŪRIMO NEKILNOJAMO TURTO. Nė viena savivaldybė šiai dienai neturi teisinio pagrindo rinkti mokesčio už apleistus pastatus, nes LR nekilnojamo turto mokesčio įstatymo 2 str. numato, kad savivaldybės apleistų pastatų sąrašus turi sudaryti pagal Vyriausybės patvirtintus kriterijus, kuriais remiantis nekilnojamasis turtas yra įtraukiamas į apleisto ar neprižiūrimo nekilnojamojo turto sąrašą. Kol nėra Vyriausybės patvirtinto kriterijų sąrašo – visos savivaldybių pasitvirtintos tvarkos prieštarauja aukštesniam teisės aktui – įstatymui. Todėl ir tokio mokesčio rinkimas yra be teisinio pagrindo.
DĖL APLEISTO IR NEPRIŽIŪRIMO NEKILNOJAMO TURTO. Nė viena savivaldybė šiai dienai neturi teisinio pagrindo rinkti mokesčio už apleistus pastatus, nes LR nekilnojamo turto mokesčio įstatymo 2 str. numato, kad savivaldybės apleistų pastatų sąrašus turi sudaryti pagal Vyriausybės patvirtintus kriterijus, kuriais remiantis nekilnojamasis turtas yra įtraukiamas į apleisto ar neprižiūrimo nekilnojamojo turto sąrašą. Kol nėra Vyriausybės patvirtinto kriterijų sąrašo – visos savivaldybių pasitvirtintos tvarkos prieštarauja aukštesniam teisės aktui – įstatymui. Todėl ir tokio mokesčio rinkimas yra be teisinio pagrindo.