K. Pabijuto pieš.
Rokiškio autobusų parko direktorės pareigas laikinai einanti Reda Giriūnaitė teigė, kad autobusų parką kasdien pasiekia piktų gyventojų skundai – ne tik dėl autobusų, bet ir dėl kelių… GR nuotr.

Anot R. Giriūnaitės, tradiciškai, tik prasidėjus mokslo metams, sulaukiama pasipiktinusių tėvų skambučių su nepagrįstais kaltinimais. „Kaip tik diskutavome su vairuotojais. Jie puikiai girdi vaikų, kurie nenori namo grįžti po pamokų, melagystes – gudruoliai skambina tėvams ir meluoja, kad grįš namo vėliau, nes autobusas važiuos tik po valandos arba pravažiavo anksčiau ir atseit jie nespėjo. Autobusai visada važiuoja tuo pačiu nustatytu laiku, bet vaikai tiesiog norėdami ilgiau pasibūti mieste su draugais meluoja tėvams. Tėvai,  pabrėšiu, besąlygiškai tiki vaikais, ir mums paskambinę „išdeda“ į šuns dienas“, – sakė R. Giriūnaitė.
Taip pat, anot pašnekovės, gyventojai, paskambinę į autobusų parką, „išsikrauna“ dėl gatvių remonto darbų. „Skambutis piktu tonu, „kada baigsit tvarkyt kelius“, – labai dažnas“, – teigė R. Giriūnaitė.

Dažnai sulaukiama ir gyventojų skambučių, pamokančių autobusų parko darbuotojus, kaip reikia dirbti. „Yra tokių gyventojų, kurie nuolat skambina ir, net nedrįsk įsiterpti, mums įsakmiai išrėžia tokį monologą, kad autobusai turi važiuoti taip, kaip pasako jie, ir ne kitaip. Sudėtinga išaiškinti žmogui, kad ne mes sugalvojam maršrutus, mes tik galim teikti pasiūlymus, paskaičiuoti laikus, bet ne mes juos sugalvojam“, – paaiškino R. Giriūnaitė.
Taip pat, jos žodžiais, nemažai nesusipratimų nutinka dėl to, kad gyventojai… tiesiog nesigilina, kokio vežėjo paslauga naudojosi, o tuo kaskart važiuojant patariama pasidomėti. „Pavyzdžiui, neseniai buvome išbarti, kad neva vairuotojas, keleivio nuomone, už bilietą paėmė didesnę sumą, nei turėtų. Paprašėme atsiųsti bilietą. Kai jį gavome, matyti, kad keleivis važiavo kito rajono autobusų parko autobusu. Tai mes, kad ir  kaip norėtume, tam žmogui padėti negalime. Gaila, kad toks tiesmukas supratimas, jog jeigu autobusas išvažiuoja iš Rokiškio autobusų stoties, tai jis yra Rokiškio autobusų parko“, – pasiguodė R. Giriūnaitė.
Per savo darbo praktiką ji teigė išmokusi piktų skambučių nepriimti  asmeniškai. „Iš pradžių būdavo labai skaudu, kad, atrodo, stengiesi žmogui gražiai viską paaiškinti, o gauni tokį piktą atkirtį, ir dar su tokia panieka… Žmonės šiais laikais labai pikti. Nežinau, kodėl, bet taip yra. Darbuotojams sakau, kad jeigu kas nors negerai, kreipkitės į mane. O kur man kreiptis? Čia toks retorinis klausimas“, – kalbėjo R. Giriūnaitė.

Subscribe
Informuoti apie
guest
0 Komentarai
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Rekomenduojami video: