Kęstučio Pabijuto pieš.

Įžvelgia neteisybę
„Fotoateljė užsisakėme skaitmeninių nuotraukų paslaugą – penkis egzempliorius. Už šią paslaugą sumokėjome tikrai nepigiai – 80 eurų. Taip jau nutiko, kad pildant dokumentus, kurių mums reikėjo, kitą dieną teko pas juos grįžti su prašymu atspausdinti dvi popierines nuotraukas. Pagal jų kainyną, vienos nuotraukos popierinis egzempliorius, jei užsisakai skaitmeninių nuotraukų paslaugą, kainuoja porą eurų. Konsultantės atsakymas buvo griežtas: „Ne, už tiek neparduosiu. Jeigu norit, už tas dvi nuotraukas mokėkit visa kaina.“ Atrodo, lyg čia būtų kokia problema. Skaitmeninį nuotraukų variantą ir aš turėjau, ir jie turėjo savo sistemoje. Tikrai jokių išteklių mes neišnaudojome, kad papildomai mokėtume už tą patį“, – kalbėjo G. Tidikienė.

Pritrenkė nemandagumas
G. Tidikienės teigimu, ją, kaip paslaugą perkančią klientę, papiktino darbuotojos atžarumas. „Įsivaizduokit, atvykstam mes, penkių asmenų šeima, iš kurių trys vaikai. Paauglės dukros ir pagrandukė dvejų metukų. Mergaitės, žinoma, prieš objektyvą norėtų gražiau atrodyt, joms reikia ir plaukučius susišukuoti. Tai toji fotoateljė konsultantė negražiu tonu dukroms sako: „Ei, jūs tenai, ar galite greičiau.“

Ar gera reklama, ar bloga…
„Gimtajam…“ į fotoateljė prisiskambinus, telefonu atsiliepusi ir darbuotoja prisistačiusi moteris savo vardo ir pavardės neatskleidė. Ji pasakojo, kad klientę įspėjo, jog ji atėjo prieš pat pietų pertrauką, tad teks pasiskubinti. „Su kliente bendravau mandagiai, gal ir griežtesniu tonu pasakiau, bet tikrai nenorėjau nieko įžeisti“, – tikino fotoateljė darbuotoja. Prašydama klientės susimokėti už paslaugą, ji vadovavosi darbdavio sudarytu kainynu, kurį matė ir pati klientė. „Nesuprantu, kur problema. Būna visokių klientų, bet kad šitaip…“ – stebėjosi ji.
Fotoateljė šeimininkas Ričardas Kamarauskas sakė, kad jeigu klientė būtų paprašiusi padaryti nuolaidą, į jos prašymą būtų atsižvelgta. „Deja, ši ponia tik kėlė mums reikalavimus. Norėjo pasidaryti du dokumentus už vieno kainą, o kai jai buvo paaiškinta, jog taip nebus, labai įpyko. Paprastos nuotraukos ir nuotraukos vizai arba „žaliajai kortai“ skiriasi, skiriasi ir kainos. Būtent tų kitokių nuotraukų klientė ir prašė. Tai ji norėjo mus apgauti, o „išvertė“, kad mes ją netinkamai aptarnavome. Tai klausimas – kas bendravo nemandagiai?
Super mamytė – ką aš galiu pasakyt. Tokių aikštingų klientų pasitaiko, bet gal tik kokį kartą per dešimt metų. Geriau, kad daugiau pas mus ji nebeateitų“, – savo poziciją dėstė R. Kamarauskas.

Išsamiai – antradienio “Gimtajame…”

Subscribe
Informuoti apie
guest
0 Komentarai
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Rekomenduojami video: