Turi įtarimą
Taigi, į redakciją kreipėsi rokiškėnas, apsipirkęs LIDL prekybos centre birželio 9 dieną 17 val. 31 min. Pasak skaitytojo, jis pirkęs prekes, kurių bendra vertė – 7,77 euro. „Padaviau dešimt eurų kasininkei, o ji, mačiau, į kasą įmušė 11 eurų. Ekrane rodė 3,23 euro grąžą, o man atidavė 2,23 euro grąžos. Grąžą atidavė kaip priklauso, tačiau, paklausus, kodėl čekyje įmušta 11 eurų, o ne dešimt, ir kur „dingo“ vienas euras, ji atsakė – suklydau. Bet kodėl čekyje nėra taisymo ir kur nuklydo tas vienas euras, gal į jos kišenę?“ – teiraujasi skaitytojas.
Taip pat vyras teigė net kelis kartus kasdienio apsipirkinėjimo metu pastebėjęs kasininkę, skenavusią tas pačias prekes dukart. Vyras, tikinęs, jog už pirkinių krepšelį sumokėjo daugiau nei turėtų, spėlioja, jog pardavėja tam tikras prekes jo sąskaita parsinešė namo. Sako, būtų gal ir kreipęsis, bet nežinojęs, kam tiksliai išsakyti savo nusiskundimą ir suabejojęs, kad juo kas nors iš parduotuvės vadovybės patikės. „Sumokėjai, tai pats kaltas ir kaip beįrodysi…“ – svarstė skaitytojas.
Daugiau „Gimtajame…“
Suklydo, bet nieko neapgavo. Kadangi nepadarė taisymo, tas 1 € pamainos gale, kasoje rodis trūkumą. Kurį jį turės atidėti iš savo kišenės.