Redakcijos

Vyriškis aiškino, jog neseniai išasfaltuotą kelio į Skemus atkarpą sunkioji technika, išvažiuodama iš laukų, taip apteršia, jog palijus jis tampa lyg ledas. „Dažniausiai ūkininkai į kelią išvažiuoja tiesiai iš laukų ir jiems nesvarbu, kokį palieka. Tarp ūkininkaujančiųjų – ir rajone žinomi asmenys, politikai“, – teigė pašnekovas ir vylėsi, kad bent viešumas juos kiek sugėdins.

„Gimtajam…“ pasiteiravus Rokiškio kaimiškosios seniūnijos seniūnės Dalios Janulienės, ar ši sulaukianti tokių skundų, seniūnė patikslino, jog minėtas kelias priklauso ne kaimiškajai seniūnijai. „Tai regiono kelias. Už jo švarą atsakinga ne seniūnija, tačiau ir mes kartais susiduriame su tokia problema. Užpernai turėjome rimtą bėdą Čedasuose, kai visas kelias buvo nusėtas purvu. Kreipiausi net į policijos pareigūnus – tai Kelių eismo taisyklių pažeidimas“, – prisiminė D. Janulienė ir pridūrė, jog tokie nepatogumai priklauso nuo sezoniškumo.

Anot pašnekovės, nors Skemų kelias ne seniūnijos žinioje, seniūnijai tenka skemiškiams ištiesti pagalbos ranką. „Žiemą daug gyventojų skambina ir prašo pagalbos, kad kelią pabarstytume. Susisiekiu su VĮ „Kelių priežiūra“ , dirbame bendromis pastangomis“, – teigė D. Janulienė.

Pasak seniūnės, užsienyje panaši problema sprendžiama kur kas paprasčiau – iš laukų išvažiuodami traktoriai užrieda ant specialių grotelių, kurios nuvalo purvo didžiąją dalį.

VĮ „Kelių priežiūra“ Rokiškio kelių tarnybos vadovas Laimis Magyla „Gimtajam…“ sakė, jog retai tenka valyti purvu nuklotą kelio dangą. L. Magyla pripažįsta, kad pagauti tokį teršėją labai sunku. „Žmonės dėl kelio užterštumo kreipiasi retai. Kelius prižiūrime, jei pastebime apterštą kelią, kartais valome rankiniu būdu, kartais mechanizuotai. Pažeidėjus reikia pagauti iškert. Tai nėra paprasta, mūsų darbuotojai nestovi ant kiekvieno kelio. Pagal Kelių eismo taisykles vairuotojas privalo nuvalyti užterštus ratus ir tik tada važiuoti. O jei jau užteršia kelią, privalo jį nuvalyti“, – dėstė L. Magyla.

Kelių tarnybos vadovas pripažino, jog tokių pažeidėjų – vos vienas kitas, tokie pažeidimai priklauso nuo sezoniškumo, kai sunkioji technika išvažiuoja arti laukų. „Būdavo, ant kelio „papildavo“ visą priekabą grūdų. Tai dar slidžiau nei ledas…“ – išskirtinius atvejus prisiminė L. Magyla.

Subscribe
Informuoti apie
guest
0 Komentarai
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Rekomenduojami video: