TIC nuotr.

Kokie šansai atrasti Rokiškį

„Pastebėjau, kad „Adventure“ dalyvaujančių savivaldybių mažėja. Nežinau šių metų lankytojų statistikos, bet susidariau įspūdį, kad ir jų buvo mažiau. Nepaisant to, esu už „gyvas“ turizmo parodas. Kai bendrauji su nusiteikusiu, bet krypties dar nepasirinkusiu žmogumi, daug šansų jam padėti atrasti Rokiškį. Iš patirties sakau, kad miestą pristatančiame stende reikia daugiau ir įvairesnių sričių profesionalų. Taip, turizmo specialistai labai svarbūs, bet vien jų tikrai neužtenka. Ankstesniais metais į parodas važiuodavo kasdien vis kitas būrys: dvarų, turizmo sodybų, sporto trasų šeimininkai, aktoriai, menininkai, renginių organizatoriai. Ką turi šitie žmonės? Tikėjimą savo paslauga, meilę savo renginiui ir akys tada žiba. Jei pritraukia asmenybė, charizma, keliautojas išsaugos jam perduotą lankstinuką, o atvykęs aplankys daugiau objektų. Manau, norinčiųjų kartu pristatyti Rokiškį buvo ir bus. Turizmo informacijos centrui linkiu efektyviau išnaudoti tokį  potencialą“, – sakė  I. Matelienė.

Jos teigimu, nepaisant mažesnio lankytojų skaičiaus, džiaugiasi atsinaujinusia TIC komanda ir gyrė ją už tai, kad ieško naujų formų, o Rokiškį pristato šiuolaikiškai ir žaismingai.

TIC nuotr.

Gal dalyvaut ne kiekvienais metais

„Verta galvoti apie parodų rotaciją. Galbūt tikslinga „Adventuro“ parodoje dalyvauti kas dvejus ar trejus metus. Pastebima tendencija, kad tokiose parodose lankosi tie patys lankytojai, gidai, ieškantys naujovių kelionėms. Jau diskutavome su TIC‘u, kad kitais metais galėtume prisistatyti „Balttour“ parodoje Rygoje. Tokia strategija leistų pritraukti turistų iš kaimyninės Latvijos dar gausiau“, – sakė rajono vicemeras Antanas Taparauskas.

Pritrūko spalvų

TIC nuotr.

„Džiaugiamės reikšmingu akcentu šių metų „Adventuro“ parodoje – rokiškėnės, Vilniaus dizaino kolegijos studentės Lėjos Paukštaitės sukurtu žaidimu ir vizualine komunikacija. Nors parodoje gyvai nedalyvavau, tačiau iš nuotraukų susidariau įspūdį, jog pačiam mūsų stendui pritrūko spalvų. Gal reikėtų ryškesnių aksesuarų, ryškesnių marškinėlių, kad lankytojai greičiau atkreiptų dėmesį į Rokiškio stendą. Puikus TIC sprendimas kortelės su užrašais „aš iš Rokiškio“ ir „noriu į Rokiškį“. Tikiu, kad žaisminga atrakcija pritraukė lankytojus ne tik įsiamžinti, bet ir daugiau pasidomėti mūsų kraštu“, – sakė Komunikacijos ir kultūros skyriaus vedėjos pavaduotoja Giedrė Kublickienė.

Subscribe
Informuoti apie
guest
0 Komentarai
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Rekomenduojami video: