„Klientai jau domisi kainomis, tačiau bumo kol kas nėra. Įprastai pagyvėjimas prasideda kovo viduryje. Šiuo metu turime nemažai užsakymų tiesinti automobilių ratus“, – pasakoja „Trečio brolio“ savininkas Egidijus Katinauskas.
Anot jo, naujų vasarinių padangų kainos priklauso nuo dydžio. Populiariausių R15–R17 padangų pradinės kainos svyruoja nuo 29 iki 38 eurų, o geresnės kokybės, žinomesnių firmų – nuo 50 iki 79 Eur už vienetą.
„Pirkti naudotas neverta, nes naujų kainos yra geros. Pirkdami naudotas įsigyjate katę maiše. Galbūt pasiseks, galbūt ne – gausi prekę su defektu arba su mažu protektoriumi. Nors vasarinės padangos gylis turi būti iki 1,6 mm, nerekomenduoju važinėti tol, kol tiek nusidėvės. Jei gausesnis lietus ar šlapesnė kelio danga, tokios padangos neatliks savo funkcijos. Taigi rekomenduoju padangas keisti tuomet, kai jų protektorius lieka bent 4 mm arba kas 4–5 metus“, – pataria E. Katinauskas.
Pasidomėjus senu mitu, ar kiniškos pigios padangos yra prastos kokybės ir ar verta pirkti restauruotas, E. Katinauskas šypsosi.
„Kiniškas pigias padangas žmonės renkasi dažnai. Gali rinktis pigias, bet ne pigiausias. Pačios pigiausios neturi net pavadinimo, o firma egzistuoja vos metus. Vos uždėjęs padangas ant balansavimo staklių gali pamatyti, ar jos geros kokybės, ar bus vibruojama važiuojant. Restauruotų padangų pirkti taip pat neverta. Visgi žmonės susivilioja žema kaina ir dideliu protektoriumi. Ne retai tokios padangos turi daug broko, važiuojant ūžia ar netgi atsiranda gumbai. Siūlau iš anksto pasitarti su specialistais, kaip ir kiekvienoje srityje, specialistai patars, kokias padangas pasirinkti“, – sako E. Katinauskas.
Tai kokias visgi pasirinkti?
„Daug ir dažnai važinėjantiems rekomenduoju rinktis bent jau iš vidutinės klasės padangų gamintojų, tokių kaip „Hankook“, „Fulda“, „Kleber“ ir kitų, arba dairytis į „Premium“ klasės „Dunlop“, „Michelin“ ir t. t.
Jei važinėjate nedaug ir mieste, rinkitės vidutinės klasės „Kormoran“, „Dayton“, – pataria pašnekovas.