Lietuvos krepšinio žvaigždė Jonas Valančiūnas, besirengiantis karjerai Šiaurės Amerikos krepšinio lygoje NBA, tapo socialinės reklamos „Prieš alkoholį nepilnamečiams“ veidu. Sportininkas agituoja jaunimą atsisakyti svaigiųjų gėrimų. Po šalį pasklido daug socialinės reklamos plakatų, o pats J.Valančiūnas susitinka su moksleiviais ir aiškina jiems apie alkoholio žalą.
Krepšininkas pabrėžia, jog gyvenime svarbu turėti tikslą ir jo siekti, o alkoholis žlugdo žmogų ir jo tikslus, tik blaivūs piliečiai gali kurti šalies ateitį.
Šios socialinės kampanijos tikslas – pasitelkus autoritetą paveikti žmonių elgesį.
Ar Rokiškyje rastume autoritetą, kuris negertų, nerūkytų ir jo žodis būtų itin svarus rajono jaunimui?
Padėtų gyvas liudijimas
Audrius Vogulis
Rokiškio Šv. apaštalo evangelisto Mato parapijos vikaras
Nei socialinė reklama, nei prevencinės programos nėra veiksmingos kovos su narkotikais, alkoholiu ar patyčiomis priemonės. Paklausite, o kokios priemonės yra veiksmingos? Sunku atsakyti.
Pirmiausia deramą pavyzdį jaunimui turi rodyti tėvai.
Blogiausia tai, kad patiems paaugliams alkoholio vartojimas neatrodo problema. Išgėrinėti – tarsi visuomenės elgesio norma.
Daugiau šeštadienio “Gimtajame…”
Norbertas BYČKOVSKIS