Atsisakė sumokėti – iškvietė policiją
Vilma (tikrasis vardas redakcijai yra žinomas) internetu panoro įsigyti antčiužinį. Anot jos, reklamoje jis buvo pateiktas patraukliai – nurodyta, kad yra storas, spyruokliuojantis, prisitaiko prie kūno pozos. Vilma pageidaujamą prekę užsisakė. Jo kaina 99 Eur. DPD kurjeris prekę pristatė po kelių dienų, tačiau Vilma mokėti už siuntinį atsisakė. „Man pasirodė, kad pakuotėje esanti prekė negali būti mano – paketas labai lengvas ir pernelyg mažas, panašėjantis į pagalvę“, – pasakojo moteris ir prisipažino prekę iš dalies išpakavusi bei iškart įtarusi, ar nebus pakliuvusi sukčiams į pinkles. Sumokėti už siuntinį kurjeriui ji atsisakė. Tuomet šis iškvietė policiją. Tokia esą buvusi jo reakcija į siuntos pakuotės pažeidimą, atsisakymą sumokėti.
Pasak Vilmos, atvykusiems pareigūnams ji nurodė galimai esanti apgauta. Pareigūnai esą jai paaiškino, kad ginčas turi būti sprendžiamas civilinio proceso tvarka. Siuntinys buvo grąžintas kurjeriui.
Pasak Panevėžio apskrities VPK Komunikacijos poskyrio vedėjos Odetos Jukniūtės, tyrimas buvo atliekamas pagal siuntos gavėjos pareiškimą dėl sukčiavimo.
O. Jukniūtė informavo, kad apie sukčiavimo atvejus galima pranešti tinklalapyje www.epolicija.lt, o apie sukčiavimą elektroninėje erdvėje – socialinio tinklo „Facebook“ puslapyje „Policijos virtualus patrulis“. Pasak O. Jukniūtės, asmenys, norėdami įsigyti prekių internetu, turi susipažinti su pristatymo ir grąžinimo sąlygomis, o gavę netinkamą prekę, turėtų ją grąžinti tiekėjui.
Minimu atveju, surinkus visus duomenis, priimtas sprendimas nepradėti ikiteisminio tyrimo, nurodyta, kad ginčas turi būti sprendžiamas Civiliniame kodekse numatyta tvarka.
Išskirtinis atvejis?
„DPD Lietuva“ komunikacijos vadovas Tomas Vaišvila atsakė į „Gimtojo…“ klausimus apie incidentą Rokiškyje. Jis patvirtino, kad Rokiškyje balandžio 25 d. būta tokio įvykio. „Žinome šį įvykį. Pristatymo metu siuntos gavėja buvo konfliktiška ir agresyvi. Grasino kurjeriui“, – teigė T. Vaišvila.
– Kas daroma tuo atveju, jeigu adresatas atsisako priimti siuntą, už kurios siuntimą reikia sumokėti, ją atsiimant?
– Tokiais atvejais siunta yra grąžinama siuntėjui/pardavėjui.
– Ar dažni tokie atvejai?
– Pasitaiko…
Daugiau „Gimtajame…“
Kai man paskambina su siūlymu ką nors pirkti, aš pasakau telefonu neperku ir baigiu pokalbį.