GR archyvo nuotr.

Kaip posėdžio metu aiškino savivaldybės Turto valdymo ir ūkio skyriaus vedėja Ernesta Jančienė, anksčiau buvo numatyta, kad biudžetinių įstaigų tarnybinių lengvųjų automobilių išlaidos neturi viršyti 0,78 proc. asignavimų nuo darbo užmokesčio, išskyrus savivaldybės administraciją. Tačiau atsižvelgiant į padidėjusias kuro kainas, į augančias techninio aptarnavimo darbų, detalių, civilinės atsakomybės draudimo paslaugų kainas, taip pat tai, kad kai kurios įstaigos turi ir filialus, kuriuos reikia aptarnauti, siūloma nustatyti, kad savivaldybės biudžetinių įstaigų išlaidų tarnybiniams automobiliams išlaikyti, nuomotis arba naudotis pagal veiklos nuomos sutartį dydis būtų iki 1 proc. savivaldybių biudžetų asignavimų darbo užmokesčiui.

Antruoju pakeitimu buvo prašoma patvirtinti savivaldybės biudžetinėms įstaigoms kilometro įkainį už pasinaudojimą viena kitos tarnybiniu lengvuoju automobiliu su vairuotoju. Įkainis darbo dienomis būtų 25 centai už kilometrą, o poilsio ir švenčių dienomis – 34 centai už kilometrą. Pasak E. Jančienės, tai pagrindiniai esminiai pakeitimai atsižvelgiant į Kontrolės ir audito tarnybos ataskaitą. Pasak savivaldybės administracijos direktoriaus Valerijaus Rancevo, iki tol kilometro įkainiai niekada nebuvo tvirtinti, tokiais atvejais kiekvienas prašymas buvo skaičiuojamas individualiai.

Tarybos narys Irmantas Tarvydis replikavo: „Dvidešimt penki centai tai yra savikaina. Nuostolio „neturim“, bet gal labai ir „neuždirbam“. Bet, pavyzdžiui, Socialinės paramos centras, kai prieš dvejus metus tvirtinom kainą, norėjo „pasikelti“ nuo septyniasdešimt penkių euro centų. Išaiškino, kad nesueina galai. Čia dvidešimt penki centai normalu, o kur socialiai remtiniems žmonės, kur striuka su pinigais, plėšiama gerokai didesne kaina. Tai kaip atrodo tada? Tada gal padarom ir jiems dvidešimt penkis centus už kilometrą, jeigu ne į nuostolį važiuojama? Vadinasi, iš socialiai pažeidžiamų žmonių triskart nulupamas kailis?“

Tarybos narys Gintaras Girštautas irgi išsakė pastebėjimą: „Darbo dienomis įkainiai mažesni, poilsio ir švenčių – didesni. Vairuotojas, važiuodamas tomis dienomis, turėtų gauti gerokai didesnį atlygį, bet tas kilometro įkainių skirtumas, kaip matome, nėra labai didelis.“

„Taip, švenčių ir poilsio dienomis vairuotojui mokamas dvigubas darbo užmokestis. Tai yra įvertinta“, – sakė E. Jančienė.

Tarybos narė Raimonda Stankevičiūtė-Vilimienė teiravosi, ar yra bendra praktika palyginti visus savivaldybės tarnybinio transporto įkainius? E. Jančienė atsakė, kad tai yra įstaigos veikla ir lyginama nebuvo.

Subscribe
Informuoti apie
guest
0 Komentarai
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Rekomenduojami video: