Vestuvių šventę temdė įvairūs nesusipratimai...
Vestuvių šventę temdė įvairūs nesusipratimai...

Nuoskaudas dėl vestuvių šventėje kilusių nesklandumų ir neišpildytų norų išliejo dvi rokiškietės: Vaida Šatinskienė ir Lina Saulytė. Moterys sakė nesitikėjusios, kad puotą primins ne iškilmingai ištarta meilės priesaika, o samdytos kavinės pateiktos staigmenos… 

 

Sudaryto meniu nepaisė

V. Šatinskienė pasakojo: „Vestuvių puotai išsinuomavome sodybą, o vaišėms ruošti pasamdėme kavinę „Svaja“. Tačiau šventės metu išryškėjo ne vienas trūkumas. Prieš vestuves sudariau meniu, kurį nusiunčiau kavinės direktorei. Sakiau, kad norime paprasto maisto. Tačiau šventės metų ant stalų neradome prašytos rūkytos vištienos, labai mažai buvo mėsos. Su vyru prašėm paruošti sūrio stalą, tačiau teradome susukto fermentinio ir balto pelėsinio sūrių tokio didumo lėkštėje, kaip kad atneša pietus. Svečių turėjome 48. Kai paklausėm, kodėl nedarė kaip prašome, atsakė, kad toks maisto patiekimas tinka tik gedulingiems pietums… Antrą dieną vėlavo pusryčiai, o iš patiektų bulvių net akutės nebuvo išrinktos. Su savininke tarėmės, kad šventėje per naktį bus padavėjos, tačiau jų nebuvo. Maisto niekas nesutvarkė, tad iki ryto jis stovėjo ant stalų… Kitą dieną, kaip niekur nieko, svečiams buvo pateiktas ir surūgęs, ir atvežtas šviežias maistas. Mano ir vyro mamos tikrino patiekalus ir išmetė viską, kas buvo sugedę…“

 

Šokas dėl radinio salotų lėkštėje

Tačiau, pasak moters, šoką ji patyrė sužinojusi, kad salotų lėkštėje svečiai, ne va, rado… šliužą. „Draugė nenorėjo gadinti šventės, tad apie radinį pasakė jau po visko. Lėkštę su staigmena ji nunešė parodyti virėjoms, bet jos išsigynė, kad tų salotų negamino. Nors visą maistą, išskyrus žuvį, mums gamino „Svaja“. Sužinojusi apie tai tikrai supykau, klausiau direktorės, kiek užsakymų turėjo savaitgalį, kad taip prastai aptarnavo. Mane patikino, kad tik vienerias, nors virėjos kalbėjo, kad buvo penki dideli užsakymai“, – situaciją pasakojo pašnekovė.

Anot jos, net išsakius visus priekaištus, kavinės direktorė nepasiūlė padaryti nuolaidos: „Likome patys kalti, kad mums viskas netinka. Nesulaukėme net atsiprašymo, paaiškinimo, kad buvo daug užsakymų ar kažko panašaus. Džiaugiuosi, kad už viską sumokėjome palyginti nedaug – apie 1 tūkst. 300 eurų.“

 

Šventė tik viena…

Kavine „Svaja“ ir jos paslaugomis nusivylusi buvo ir L. Saulytė: „Pirmiausia papiktino tai, kad patiekti karštus patiekalus kavinė vėlavo apie valandą. Kai pagaliau sulaukėme, patiekalai buvo atšalę. Vyrams patiekta kiauliena buvo guminė, kraujinga ir kieta. Daug kas net įpjauti negalėjo. Garnyras – bulvės, neišvirusios ir nesukramtomos. Moterys valgė vištieną, tačiau ji patiekta sausa. Todėl po „karštų“ visi puolė prie švediško stalo valgyti, nes, akivaizdu, liko alkani. Vestuvėse dalyvavo keletas vaikų, tačiau kai mes valgėme, jie sėdėjo ir laukė, nes jiems nieko neatnešė. Pasirodo, vaikai buvo tiesiog pamiršti… Maisto nesulaukė ir vakaro vedėjas su didžėjumi bei šventės dekoratoriai. Kai virtuvėje paklausiau kur šių žmonių porcijos, man pasakė, kad jiems irgi nėra! Savo šventiniame meniu „Svaja“ skelbiasi, kad atliks viską taip, jog jokia smulkmena negadins šventės. Deja… Esame be galo nusivylę, nes nesklandumai dėl maisto ir buvo vienintelis dalykas, kuris sugadino šventę.“

Moteris piktinosi, kad į visas jaunųjų pareikštas pretenzijas kavinės atstovai reagavo kaip į melą. „Jie mėgino neigti akivaizdžius dalykus. Visiems mūsų nusiskundimams buvo rasti pasiteisinimai, kurie, po sugadintos šventės – neįdomūs. Mums tikrai neįdomu, kiek kavinė turėjo užsakymų tą dieną, nes mums šventė tik viena. Mums neįdomu ir tai, kad tą dieną buvo beprotiškai karšta, nes juk dirba „profesionalai“, ir visos kitos priežastys mums neįdomios! Vieninteliai kavinės „Svaja“ barmenai tą vakarą puikiai tvarkėsi ir iš viso personalo labai gerai atliko savo darbą“, – susijaudinusi dėstė pašnekovė.

 

Menkutė nuolaida

L. Saulytės teigimu, net po išsakytų pretenzijų užsakovai gavo menkutę – 50 eurų nuolaidą: „Vaikai šventėje liko be maisto. Nors kavinės direktorė tikino, kad atvežė vėliau. Bet žinote, kai visi valgo, o vaikams valgyti atvežama apie 11 val. vakaro, tai nemanau, kad reikia girtis. Kitą dieną valgėme tik pusryčius, kurie tikrai buvo gausus ir skanus. Pasistengė. Tačiau ir čia sukčiauta – pusryčių kaina paskaičiuota didesnė, nei buvo nurodyta meniu iš kurio rinkomės. Ten buvo du variantai: 5 ir 6 eurai, o mums paskaičiavo po 7 eurus. Apie tokį kainų pasikeitimą perspėta nebuvau, kai prieš vestuves derinom paskutines smulkmenas. Kai pasakėm, kad dėl visų tų nesusipratimu norėtume nuolaidos, kainą nuleido 50 eurų. Turint omeny, jog už viską mes mokėjome daugiau nei pusketvirto tūkstančio eurų, šie 50 eurų – lašas jūroje. Kiek esame buvę šventėse, kur maistą tiekė „Svaja“ viskas būdavo skanu…“

 

Apgailestavo…

Kavines direktorė Aldona Kanopienė situaciją komentavo taip: „Man tik dar kartą tenka atsiprašyti klientų, dėl nesusipratimų. Ką čia galiu daug pakomentuoti. Pati savo akimis nemačiau, bet žmonės tvirtina, kad salotose rado ne kirminuką, o kažką kitą. Negaliu ginčyti, jei sako, kad rado, vadinasi – rado. Nežinau, greičiausiai buvo netinkamai nuplautos salotos. Aišku, tai labai nemalonu ir taip neturi būti. Bet įvyko… Aš pati girdžiu kaip žmonės kalba, jog per dieną po dešimt užsakymų darom. Tačiau kad ir kiek jų bebūtų, nors patikinu – 10 niekada nebūna, visada stengiamės ir dirbam iš visos širdies. O vestuvėms ruošiamės ypač stipriai: atrodo, net iš proto eini, kad padarytum dailiau, geriau ir gražiau… Dėl kainų pasikeitimo – netiesa. Jaunavedžiai antrai dienai užsisakė ne sultinį, kaip dažniausiai būna, o šaltibarščių. Kainų pakilimas ir įvyko dėl šaltibarščių, nes jie yra brangesni. Nenoriu detalizuoti dabar kiekvienos smulkmenos, tik noriu dar kartą atsiprašyti dėl nesklandumų. Visą širdį įdedam ruošdami žmonėms šventę ir bet koks nesusipratimas būna labai nemalonus. Tikrai dėl jų išgyvenu, bet rankų nenuleisiu. Turim naujų planų, dirbsim toliau.“

 

Miesto kavinės – tvarkingos

Nors V. Šatinskienė „Gimtajam …“ tikino dėl incidento surašiusi skundą Rokiškio maisto ir veterinarinei tarnybai, šios įstaigos vyriausioji specialistė-maisto produktų inspektorė Roberta Uldukienė teigia, kad tarnyba skundo nėra gavusi: „Jei gauname tokio pobūdžio nusiskundimus, iš karto vykstame į vietą tikrinti. Tačiau apie šį konkretų atvejį tikrai nieko nežinau. Apskritai, nei pernai, nei šiemet skundų dėl nekokybiško miesto ar rajono kavinių maisto nesulaukėme. Manau, kad žmonės pastebėtų, jei patiekalai ar produktai būtų netenkinamos kokybės ir tikrai netylėtų – praneštų mums. Tad, tikriausiai, reikia džiaugtis, kad maitinimo įstaigose išlaikoma tvarka.“

Specialistė priminė, jog vyraujant karščiams į maisto ruošimą reikia žiūrėti dar atsakingiau. „Be abejo, karštomis dienomis maistas genda greičiau. Kavinių darbuotojai tikrai žino, kad išvežant maistą reikia užtikrinti jo kokybę. Karšti patiekalai vežami termosuose, mėsos gaminiams reikalinga šaldymo įranga. Karštomis vasaros dienomis dažniau tikriname turgavietes. Neseniai tikrinome keletą viešojo maitinimo įstaigų, bet temperatūrinių rėžimų nukrypimų nenustatyta, tinkamai veikė ir tikrintų parduotuvių šaldytuvai“, – tikino pašnekovė.

Miglė Katinauskienė

Subscribe
Informuoti apie
guest


0 Komentarai
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Rekomenduojami video: