Pasak A. Vanago, vilties suteikė tai, kad bent jau ministerija pažadėjo imtis priemonių, kad minėtas draudimas nebūtų toks kardinalus kaip dabar. “Bus sprendžiama, kokį pereinamąjį laikotarpį taikyti. Tai gali būti nuo vienerių iki trejų metų, čia kaip jau ministerija nuspręs, o jie pažadėjo tą dalyką svarstyti. Mūsų nuomone, metai yra per mažai laiko”, – sakė A. Vanagas.
“Peleko” prašymo įgyvendinimą, anot pašnekovo, apsunkina tai, kad Vyriausybės nutarimas – priimtas, o planas derintas dvejus metus. “Draudimo Sartuose plaukioti benzininėms valtims anuliuoti negalima, tai pereinamasis laikotarpis yra vienintelė išeitis”,- teigė jis.
Susitikime su ministerijos atstovais buvo paliesta ir dar viena klubo žvejams opi tema – prašoma Sartų ežere valčių įleidimo. Šia tema klubo lyderis daug diskutavęs ir su rajono valdžia. “Iš Rokiškio rajono pusės labai nedaug tų vietų, kur galima būtų tą padaryti – aplinkui daugiausia privati žemė. Valčių įleidimo vietos įrengimo Bradesiuose kaina išauga vien dėl to, kad ten, pagal standartus, nėra įvažiavimo, kurį tektų įrengti – nukasti gruntą, iškasti medžius. Vyriausybė nenori didelių lėšų skirti, o vienai savivaldybei tai labai brangu. Ministerija negali dotuoti lėšų vien Rokiškiui, vien Sartams – jei lėšos būna skiriamos, tai visos šalies mastu. Meras Ramūnas Godeliauskas užsiminė, kad derina reikalus su Nacionaline žemės tarnyba – galbūt pavyktų valčių įleidimą įrengti kitose potencialiose vietose. Taigi, labai džiugu žinoti, kad savivaldybė dirba šiuo klausimu ir mus palaiko”,- kalbėjo A. Vanagas.
Taip pat, “Peleko” vadovo žodžiais, optimistiškai nuteikė ministerijos siūlymas svarstyti kompensacinį mechanizmą benzininių valčių savininkams keičiant jas į mažiau taršias elektrines.
“Gimtasis…” primena, kad klubas “Pelekas” pateikė ministerijai peticiją „Dėl draudimo plaukioti savaeigėmis plaukiojimo priemonėmis su vidaus degimo varikliais Sartų regioniniame parke esančiuose vandens telkiniuose panaikinimo“ paskelbė dar šių metų liepą, savivaldybės tarybos posėdžio metu.