Kultūros ministro patvirtintose rekomendacijose nurodoma, kad registravimo būdą ir formą pasirenka renginio organizatorius, įvertindamas patogumą ir aprėptį konkrečiame renginyje. Registravimas gali būti vykdomas popierine forma ar elektroniniu būdu, pavyzdžiui, užpildant renginio žiūrovų ir (arba) dalyvių sąrašą, naudojant mobiliąją aplikaciją, išankstinę registraciją renginio organizatoriaus nurodytu elektroniniu paštu, išankstinę registraciją internetu renginio organizatoriaus nurodytoje interneto svetainėje, kitoje elektroninės prieigos vietoje ar kitoje renginio organizatoriaus nurodytoje vietoje. Registracija taip pat gali būti vykdoma prieš patenkant į renginį (renginio vietoje), kai reikiamus duomenis užpildo patys renginio žiūrovai ir (arba) dalyviai. Registracijai renginio organizatoriai gali pasitelkiant pagalbinius asmenis renginio metu, kurie užpildo renginio žiūrovų ir (ar) dalyvių duomenis. Registracijai vykdyti gali būti pasirenkami ir kiti panašūs būdai.
Renginį organizuojantys asmenys turi vykdyti žiūrovų (dalyvių) registravimą surinkdami šiuos asmens duomenis: vardą, pavardę, telefono ryšio numerį, gyvenamosios vietos informaciją (gatvės pavadinimas, namo numeris, buto numeris, miestas, savivaldybė, šalis). Šie duomenys turi būti renkami tiesiogiai iš duomenų subjekto ir tvarkomi tik COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos) profilaktikos ir kontrolės priemonių įgyvendinimo tikslais. Duomenys turi būti saugomi 21 dieną nuo įvykusio reginio dienos ir po to iš karto sunaikinti. Gavus Nacionalinio visuomenės sveikatos centro prašymą, epidemiologinės diagnostikos tikslais šie duomenys centrui turi būti pateikti ne vėliau kaip per dvi darbo dienas.
Renginių žiūrovų (dalyvių) registracija nuo rugsėjo 1 d. leidžia neberiboti atvirose ir uždarose erdvėse organizuojamų renginių žiūrovų (dalyvių) skaičiaus, tačiau kartu padeda rūpintis koronaviruso valdymu. Jei organizatoriai registruoti asmenų negali, renginyje leidžiama dalyvauti ne daugiau kaip 300 žiūrovų.