„Ozobot“ robotai, „iMO“ interaktyvieji kubai, anglų kalba be žodynėlio, “Scottie GO“ , šiaudinio sodo algoritmas, 3D biologija, rašikliai ir spausdintuvas, LEGO robotai, mėtomas mikrofonas, atsakymai pulteliais…
Tai ir daugelį kitų šiuolaikinės mokyklos privalumų galėjo išbandyti visi, užsukusieji šeštadienį į Rokiškio Juozo Tūbelio progimnaziją. Sumanymas atverti mokyklos duris pasiteisino su kaupu: moksleivių tėvai patys galėjo išbandyti šiuolaikines pamokas, būsimųjų pirmokų tėvams palengvino sprendimą, kokią mokyklą rinkti savo atžalai, na o ikimokyklinukai, kurį laiką stebėję vyresnių draugų valdomus robotus, ir patys prisijungė prie interaktyvių sumanymų.
Tie, kurie seniai nebuvo peržengę mokyklos slenksčio, liko lengvai šokiruoti – šiandienos mokykla visiškai kitokia: iš vidaus pažvelgti, tarkim, į žmogaus smegenų sandarą teužtrunka pora sekundžių, mokytis daugybos lentelę gali vartydamas kubus, o specialiu rašikliu nupieštą snaigę, „išlupęs“ iš lapo, tuoj pat gali kabinti ant eglės…
Išsamiai apie renginį – antradienio „Gimtajame…“
Pritariu Rimui. Dabar pamokas tikrina įvairūs proto bokštai ir auditai. Pamokos stebėjimo aprašymas toks, kad gali galva ištinti. Fiksuoja, kiek laiko naudojai informacines technologijas. Visi testavimai privedė prie to, kad mokinys nesugeba suformuluoti atsakymo žodžiu sakinio, burbteli taip, ne, o dažniausiai nežinau. Pertraukų metu, dažnai ir pamokų metu mokinio geriausias draugas yra išmanusis. Kostiumuoti iš Vilniaus ministerijos stebisi, kad dešimtokai praeitais mokslo metais prastai išlaikė matematikos ir lietuvių patikrinimus. Dabar jau mokytojams paukščiukai čiulba nurodymą, kad tie rezultatai pavasarį turės būti pagerinti.
… šiandien švietime tai ant bangos, žavi. … jei tik nepažvelgi giliau. Kartais tai jau kvepia savireklama… Viskas turi turėti sveiko proto ribas, nepadarant ugdymo įstaigos inovatyvių priemonių prekybos centru…
Tik neužsižaiskit per ilgai su tais robotais, planšetėm programavimais. Čia tik įrankiai pagerinti žmogui gyvenimą. Kol anūkai auga, dairomės mokyklos, kuri svarbiausiu tikslu iškels žmogiškųjų vertybių ugdymą, ypač atjautą, pagalbą, kalbėjimąsi gyvai telefonus padėjus į šalį. Kol kas matome pirmu numeriu technologijas paskui žinių testavimą, o žmogaus santykis su kitu žmogumi kažkur šalia, jei tas technologijas maigydami vaikiukai susipeša. Rajone neturime krikščioniškos mokyklos, bent klasė tokia atsirastų.